Baix Empordà

Presentació dels alcaldables d'ERC al Baix Empordà

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Baix Empordà, Munipals, Eleccions Municipals, Municipals 2019
Alcaldables d'ERC al Baix Empordà pel 26 de maig
El Castell de Begur ha estat l’espai triar per ERC al Baix Empordà per presentar als caps de llista republicans per a les eleccions del 26 de maig.

Enguany Esquerra concorrerà a les municipals amb 29 llistes, fet que suposa que és el partit amb més alcaldables a la comarca.

A la presentació han acudit entre d’altres els alcaldes de Begur Joan Loureiro, l’alcalde de Palamós Lluís Puig l’alcaldessa de Corçà Carme Güell i l’alcalde de Palafrugell Josep Piferrer i el de Parlavà Quim Sabrià

Entre els assistents alcaldables que repeteixen en el càrrec  com Marta Puig, Joan Sabrià, Vicens Cebrià, Martí Agustí, Pilar Pagès i noves incorporacions com Carles Pi a Pals, Lourdes Fuentes a Santa Cristina d’Aro, Marc Pujol a Serra de Daró, Martí Sabrià a Mont-Ras, Enric Marquès per La Bisbal, Dani Encinas a Cruïlles, Jordi Colomé a la Tallada d’Empordà, Miquel Bell-lloch a Calonge i Sant Antoni, Miquel Pallés a Ultramort.

El president comarcal Martí Fonalleras ha encoratjat als alcaldables i a la resta de membres que integren les llistes republicanes a la comarca, i ha manifestat que “Hem d’estar agraïts de tenir tants valents i valentes que volen comprometre’s amb la comarca i els seus municipis”.