Baix Empordà

Qui som

Esquerra Republicana, fundada el 1931, és l’organització política de Catalunya més antiga encara en actiu i té com a objectiu principal l’assoliment d’una societat més justa i solidària, sense desigualtats entre les persones i els territoris i considera que la via per fer-ho és aconseguir la independència de Catalunya.

ERC és un partit republicà, democràtic i d’esquerra no dogmàtica que té com a referent la defensa dels drets humans, dels drets dels pobles i del medi ambient; fomenta la seva ideologia i l’acció política en la defensa dels interessos dels sectors productius i de les classes populars, la transparència institucional i el servei a la ciutadania.

Cada dia que passa, les noves tecnologies se'ns fan més imprescindibles i alhora més útils. Per això, desitjem que la pàgina web d'Esquerra al Baix Empordà sigui una via de comunicació ràpida, eficient i pràctica per a tots els militants, càrrecs electes, simpatitzants, i tots aquells que tingueu ganes de saber com avança Esquerra al Baix Empordà.

Així mateix, aquest espai pot ésser un lloc per a l'intercanvi. Us animem, doncs, a participar-hi sempre que us plagui compartint informacions amb els companys de la comarca i tots els lectors del nostre web.

També ens podeu seguir a les xarxes socials a les següents adreces:

FACEBOOK: http://facebook.com/ERCBaixEmporda
TWITTER: http://twitter.com/erc_baixemporda