local

Actualitat > comarcal

Dijous, 17 de juliol del 2014

ERC reclama a l’Ajuntament i a la Generalitat que aclareixin l’impacte que tindrà el futur outlet de Viladecans sobre el comerç de proximitat del Baix Llobregat

La diputada d’ERC al Parlament, Anna Simó, ha reclamat avui a l’Ajuntament de Viladecans i a la Generalitat de Catalunya que aclareixin l’impacte que tindrà el futur centre comercial Viladecans The Style Outlets sobre el comerç de proximitat del Baix Llobregat. La petició ha tingut lloc al Parlament durant la reunió de la Comissió d’Empresa i Ocupació on avui han comparegut l’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz (PSC); el director de l’Institut Català del Sòl (INCASÒL), Francesc Damià Calvet; i el director general de Comerç, Josep Maria Recasens. fletxa groga

Divendres, 6 de juny del 2014

ERC es congratula que el projecte d’ampliació i millora de l’hospital segueixi endavant

El president d’ERC-Baix Llobregat, Jordi Albert, ha manifestat la seva satisfacció per la reunió d’aquest matí entre el conseller de Sanitat, Boi Ruíz, i els alcaldes de Castelldefels, Gavà, Viladecans, Begues i Sant Climent, en què se’ls ha presentat el Pla Director del nou hospital que s’està elaborant, i que ha de culminar en un Pla Funcional i un projecte arquitectònic d’ampliació, adequació i millora de l’actual Hospital de Viladecans.   Segons Jordi Albert, “tot i les dificultats econòmiques de la hisenda catalana, el que sí que s’ha de fer ara és planificar la futura ampliació de l’Hospital, adequant-la a les noves modalitats assistencials i buscant la proximitat als pacients”. fletxa groga

Dimecres, 4 de juny del 2014

Ara, Répública Catalana

ERC Baix Llobregat i l’Hospitalet es va mobilitzar al Baix Llobregat i l’Hospitalet, on totes les Seccions Locals d’ERC van convocar a la ciutadania a concentrar-se davant dels ajuntaments a les 20h per reivindicar la República Catalana i visualitzar-ho portant estelades.   En alguns municipis es va llegir el manifest d’Esquerra Republicana i es van penjar l’estelada en alguns balcons d’ajuntaments com, per exemple, a Sant Andreu de la Barca, o Martorell.   En aquest sentit mostrem la solidaritat als republicans espanyols que demanen la convocatòria d’un referèndum per escollir entre monarquia o república. fletxa groga

Divendres, 9 de maig del 2014

Presentem una proposta de resolució sobre els serveis oftalmològics de l’Hospital de Viladecans

El mes d’abril de 2014 s’ha denunciat la retirada de part de la població que atenia el servei d'oftalmologia de l’Hospital de Viladecans, els 126.000 usuaris que pertanyien a l'àrea de Sant Boi, que han passat a ser atesos per l'Institut Català de Retina (ICR), una organització privada per tal de millorar l’accessibilitat de la població de Sant Boi als serveis, segons el Departament. A més de la seva titularitat pública, el cost del servei prestat per l’Hospital de Viladecans és més econòmic que en qualsevol clínica privada, de manera que no s’entén per què s’ha pres aquesta decisió. fletxa groga

Dimarts, 6 de maig del 2014

Esquerra pregunta al Govern sobre les no renovacions de personal a l’Hospital Moisès Broggi

El grup parlamentari d’ERC ha preguntat al govern, a través de la diputada Anna Simó, si pot confirmar el Departament de Salut aquestes no renovacions de contracte a l'Hospital Moisès Broggí de Sant Joan Despí i els objectius de la no renovació. En cas de confirmar-se aquestes informacions, Esquerra també ha preguntat al govern de la Generalitat, pels perfils de les places ocupades per aquests professionals, si el Departament pot confirmar si aquests professionals que no es renoven suposen la meitat de la plantilla del torn de tarda, quantes places es cobriran i amb quins professionals i amb quina experiència. fletxa groga

12345...12pàgina següent

Notícies rss