local

Actualitat > comarcal

Dissabte, 1 d'agost del 2015

ERC BAIX LLOBREGAT I L’HOSPITALET CONSIDERA QUE LA COMARCA ESTÀ DONANT UN PAS ENDAVANT AMB ELS MUNICIPIS ADHERITS A L’AMI

Al Baix Llobregat ja s’han adherit 15 Ajuntament a l’Associació de Municipis per la Independència. Properament es votarà a d’altres municipis de la comarca la seva adhesió.   El President de la Federació Comarcal d’ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet, Jordi Albert i Caballero fa una valoració molt positiva de l’adhesió a l’AMI per part de quinze municipis de la comarca i dels nous consistoris que es sumaran en els propers mesos.   Segons Jordi Albert i Caballero “Hem complert amb el nostre compromís amb l’ANC, Òmnium i la societat baixllobregatina” “La nostra comarca està demostrant que vol construir un nou país amb justícia social, amb noves formes de fer política, amb més participació de la ciutadania i sense corrupció i això només ho podrem fer amb la nova República Catalana, un nou país, que serà de tots i per a tothom” també afegeix, “Els Ajuntaments tindran un paper principal en la construcció del nou país, per això és tant important la seva adhesió a l’AMI” ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet fa una crida a tots els baixllobregatins a mobilitzar-se el proper 11 de setembre i crida a la ciutadania a fer la seva inscripció en els diferents trams de la Meridiana. fletxa groga

Dimecres, 22 de juliol del 2015

La Federació Comarcal d’ERC Baix Llobregat i l’Hospitalet es reuneix amb el Director General d’Urbanisme i el Director General de l’INCASOL per aturar el PDU Delta del Llobregat

Aquest dimarts 21 de juliol a les 16:30h una delegació de la Federació Comarcal d’ERC Baix Llobregat i l’Hospitalet composta per Anna Simó, Vicepresidenta del Parlament i Diputada del Baix Llobregat, Jordi Albert i Caballero, President Comarcal d’ERC Baix Llobregat i l’Hospitalet, Miquel Nieto, coordinador de la comissió comarcal de territori d’ERC, Miquel Salip, portaveu del grup municipal d’ERC a Sant Boi, Albert Massana, portaveu del grup municipal d’ERC a Gavà i Myriam Moysset, regidora d’ERC a Viladecans, s’ha reunit amb en Damià Calvet, Director General de l’INCASOL, i Agustí Serra, Director General d’Urbanisme. fletxa groga

Dimarts, 21 de juliol del 2015

CONCENTRACIÓ DAVANT L’AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS PER DEFENSAR L’ADHESIÓ DE L’AJUNTAMENT A L’AMI

Dijous 23 de juliol a les 18.30h ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet conjuntament amb Convergència Democràtica de Catalunya, l’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural, Súmate, fem convocatòria de concentració en suport a l’adhesió de l’Ajuntament de Castelldefels a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) Per part d’ERC ens acompanyarà el Diputat al Congrés espanyol JOAN TARDÀ. També ens acompanyarà un alcalde de l’AMI, així com representants de les altres entitats i CDC. fletxa groga

Divendres, 17 de juliol del 2015

ERC BAIX LLOBREGAT I L’HOSPITALET ES REUNIRÀ AMB DAMIÀ CALVET, DIRECTOR GENERAL DE L’INCASÒL, EN RELACIÓ A LES AL·LEGACIONS PRESENTADES AL PDU DEL DELTA DEL LLOBREGAT

Per part d’ERC, assistiran a la reunió, Anna Simó, Vicepresidenta de la Mesa del Parlament, Jordi Albert i Caballero, President de la Federació Comarcal d’ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet, Miquel Nieto, Coordinador de la Comissió de Territori i un regidor de Gavà, Sant Boi i Viladecans. El passat 8 de juliol ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet va entrar al registre del Departament de Territori i Sostenibilitat al·legacions al PDU del Delta del Llobregat. ERC manifestarà la voluntat d’aturar el Pla Director Urbanístic i si no és possible demanarà la incorporació de les al·legacions presentades. fletxa groga

Dijous, 9 de juliol del 2015

La Federació Comarcal d’ERC Baix Llobregat i L’Hospitalet presenta al·legacions al PDU del Delta del Llobregat i en demana la seva retirada.

ERC BAIX LLOBREGAT I L’HOSPITALET PRESENTA AL·LEGACIONS AL PLA DIRECTOR URBANÍSTIC D’ÀMBITS D’ACTIVITAT ECONÒMICA DEL DELTA DEL LLOBREGAT     Aquesta tarda, els portaveus dels grups municipals de Castelldefels, Gavà, Viladecans, Sant Boi, El Prat, Cornellà i L’Hospitalet, el president comarcal Jordi Albert i Miquel Nieto coordinador de la comissió comarcal de territori acompanyats de la vici-presidenta del Parlament i diputada comarcal, Anna Simó, han realitzat una roda de premsa per expressar el rebuig a la PDU del Delta del Llobregat i presentar-ne les al·legacions. fletxa groga
12345...17pàgina següent

Notícies rss