local

Actualitat > comarcal

Divendres, 7 de març del 2014

Esquerra dóna suport a la Marxa d'Aturats i d'Aturades

El diputat i portaveu del Grup Parlamentari d'ERC Oriol Amorós ja ha signat a favor de la compareixença de la Coordinadora de Marxes d'Aturats. El seu representant Diosdado Toledano ha fet la petició al Parlament de Catalunya amb la finalitat d'informar de les propostes en l'àmbit d'ocupació. La compareixença es vol realitzar dins el marc de la Comissió de Polítiques de Lluita en contra la desocupació del Parlament de Catalunya. Podeu consultar el document de la petició aquí fletxa groga

Dijous, 6 de febrer del 2014

Esquerra facilita l’acord general del Parlament de Catalunya sobre el futur de l’hospital de Viladecans.

La comissió de salut del Parlament ha aprovat amb els vots a favor de tots els partits de la cambra excepte la CUP, que s’ha abstingut, tres propostes que confirmen la voluntat d’ampliar l’hospital de Viladecans i de modernitzar-ne les instal·lacions. L’acord assolit al Parlament ha estat negociat per les diputades d’ERC Anna Simó i Alba Vergés amb els grups de CiU i PSC, sobre la base de la moció que va aprovar el Consell Comarcal del Baix Llobregat per unanimitat, també a proposta d'ERC. fletxa groga

Dilluns, 20 de gener del 2014

Presentem al·legacions a la modificació del Pla Especial del Parc Agrari del Baix Llobregat per ampliar la superfície del Parc

Jordi Albert ha explicat que “la modificació del Pla Especial de Protecció i Millora del Parc Agrari i del Pla General Metropolità que es planteja suposa la pèrdua d'una gran oportunitat per incorporar al Parc Agrari totes les terres adjacents conreables de les àrees agrícoles de la vall baixa i del delta del Baix Llobregat i l’Hospitalet que tot i la pressió urbanística han quedat al marge dels processos d’urbanització de l’AMB per raons diverses. I també, és una oportunitat per incorporar al Parc Agrari els terrenys agrícoles de l’àrea agrícola de muntanya del Baix Llobregat”. fletxa groga