local

Actualitat > comarcal

Dilluns, 23 de març del 2015

La trobada municipalista d’ERC al Baix Llobregat i l’Hospitalet certifica la configuració de llistes electorals a tots els municpis de la comarca per primer cop des de la transició

Esquerra Republicana d’el Baix Llobregat i l’Hospitalet ha organitzat a la ciutat de Gavà la jornada “Polítiques republicanes per un #nouBaix Llobregat” on han participat un centenar de persones, entre les quals regidors, alcaldables i membres de les llistes electorals d’ERC.  La jornada ha servit per debatre els principals reptes i necessitats de les poblacions de la comarca que seran, alhora, els eixos comuns dels respectius programes electorals a les eleccions municipals del 24 de maig. fletxa groga

Divendres, 20 de març del 2015

Jornada municipalista d'Esquerra Republicana per un #NOUBAIXLLOBREGAT

La ciutat de Gavà acull aquest dissabte la jornada municipalista d'ERC al Baix Llobregat i L'Hospitalet. Més d'un centenar de persones es reuniran per compartir idees, propostes i acordar col·laboracions futures després de les eleccions del 24 de maig on els republicans esperem obtenir uns grans resultats i entrar amb força a tots els consistoris de la comarca. La jornada comptarà amb la participació de professionals en diferents matèries, així com activistes i representants d'associacions i entitats de la comarca. fletxa groga

Divendres, 27 de febrer del 2015

Esquerra Republicana es prepara per irrompre amb força a l'Àrea Metropolitana de Barcelona

El Centre Cívic de Sant Ildefons de Cornellà va ser el lloc escollit per Esquerra Republicana per a debatre el paper de les noves ciutats metropolitanes en la construcció d'una Àrea Metropolitana de Barcelona capaç de competir amb altres metròpolis europees del món per atraure talent, inversions, generar riquesa i millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes. L'acte va comptar amb la participació dels caps de llista d'ERC a Barcelona, Alfred Bosch, Cornellà de Llobregat, Raquel Albiol, Esplugues de Llobregat, Oriol Torras, L'Hospitalet de Llobregat, Toni Garcia, Sant Feliu de Llobregat, Oriol Bossa, i Sant Joan Despí, Lluís Fabrés. fletxa groga

Dijous, 26 de febrer del 2015

La gent d'Esquerra Republicana compromesa amb la sanitat pública i de qualitat al Baix Llobregat

La Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública al Baix Llobregat, promoguda pel Fòrum Social del Baix Llobregat, ha convocat una manifestació dimecres 25 de febrer en defensa d’una sanitat pública d'accés universal i de qualitat. Veïns i veïnes del Baix Llobregat es van concentrar a les portes de l’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí i es van desplaçar fins a la plaça de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat on es va llegir un manifest. La Plataforma lluita pel manteniment dels recursos tant materials com humans, de les ràtios assistencials i dels drets sociolaborals dels treballadors i les treballadores i exigeix un canvi en les polítiques de la Conselleria de Salut i l'abandonament de les retallades pressupostàries. fletxa groga

Dijous, 19 de febrer del 2015

El Consell Comarcal del Baix Llobregat aprova una Moció per a la modificació de la Llei 27/2014 per a la simplificació de les obligacions tributàries de les entitats sense ànim de lucre.

La nova Llei de l’Impost sobre Societats aprovada a finals de novembre (Llei 27/2014) ha introduït canvis substancials respecte la llei anterior, aplicables des de l’1 de gener de 2015, entre les quals hi ha l’obligatorietat de presentar declaració per part de totes les entitats sense ànim de lucre, ja siguin de l’àmbit social, cultural, cívic, esportiu, de mares i pares, de veïns, etc.   A partir d’ara, qualsevol entitat -encara que no realitzi cap activitat econòmica i amb independència del seu volum- estarà obligada a presentar l’Impost de Societats. fletxa groga

12345...14pàgina següent

Notícies rss