local

Actualitat > comarcal

Dimarts, 26 de maig del 2015

El 24M ha consolidat el projecte d’ERC al Baix Llobregat I L'Hospitalet, esdevenint la segona força a la comarca

El president d’ERC-Baix Llobregat, Jordi Albert, en una carta adreçada al conjunt de militants i càrrecs electes de la formació a la comarca i a l’Hospitalet ha afirmat que “aquest 24 de maig ha significat la consolidació del projecte d'Esquerra Republicana al Baix llobregat i l'Hospitalet”. Albert ha argumentat aquesta consolidació amb els “excel·lents” resultats obtinguts a les urnes: “hem assolit 85 regidors, obtenim 6 consellers comarcals i 2 diputats a la Diputació de Barcelona, i el que és encara més important, tenim representació a tots els 31 ajuntaments”. fletxa groga

Dilluns, 25 de maig del 2015

ERC segona força al Baix Llobregat

ERC assoleix uns resultats històrics al Baix Llobregat i l'Hospitalet, aconseguint o augmentant la seva representació als 31 ajuntaments, amb un total de 86 regidores i regidors. Amb les eleccions d'ahir, ERC se situa com a segona força comarcal amb representació consistorial, gràcies al vot de 42.392 ciutadans al Baix Llobregat i 8.357 a l'Hospitalet. Aquests resultats tindran també la seva traducció al Consell Comarcal, on ERC serà la segona força, i a la Diputació de Barcelona, on s'assoliran dos diputats. fletxa groga

Divendres, 22 de maig del 2015

Diumenge amb el teu vot comencem a construir un nou País des dels ajuntaments

Els centenars de dones i homes que integren les 30 candidatures del Baix Llobregat i a la ciutat de l'Hospitalet estem compromesos en fer de cadascun dels nostres pobles i ciutats uns municipis cohesionats socialment i sostenibles; uns ajuntaments emprenedors, on la feina prioritària; uns ajuntaments amb les portes obertes i els comptes clars; i uns ajuntaments al costat del nou país que decidirem el 27S. Si vas ser una de les 142.611 persones que al Baix Llobregat vas votar SíSi el 9N, et convidem a començar a construir el nou país aquest diumenge a les urnes. fletxa groga

Dimarts, 19 de maig del 2015

Els alcaldables d'ERC es compromet perquè l'Àrea Metropolitana de Barcelona reimpulsi l'activitat industrial de forma concertada amb els seus municipis

Aquest migdia a Cornellà, caps de llista i altres candidats del Baix Llobregat, encapçalats pel president d'ERC i candidat a la reelecció com alcalde de Sant Vicenç dels Horts, Oriol Junqueras, i de l'alcaldable per Barcelona Alfred Bosch i d'altres ciutats de l'entorn, han exposat les propostes per l’Àrea Metropolitana de Barcelona, "que ha de ser compartida entre tots els municipis, ha de ser una àrea de concertació, de consens i ha d’estar ben administrada". Alfred Bosch ha subratllat la importància d'una política coordinada en la promoció d'ocupació de qualitat, afirmant que "som partidaris de cuidar els polígons industrials, de no menystenir el sector secundari", i que per això cal reforçar l’Anella de Recursos i Coneixement que "ara reuneix poc més de 30. fletxa groga

Dilluns, 18 de maig del 2015

ERC porta al Congrés la proposta que l'aeroport del Prat promogui els valors turístics del Baix Llobregat

Ahir diumenge a Viladecans, el diputat al Congrés Joan Tardà, la cap de llista per Viladecans Bàrbara Lligadas, i la candidata per Gavà i ex-regidora Marta Jiménez, van presentar una proposta parlamentària per tal que l'organisme estatal que gestiona l'aeroport del Prat, AENA, promogui el turisme a la comarca en col·laboració amb els Ajuntaments de Castelldefels, El Prat, Gavà i Viladecans, i el Consorci de Turisme del Baix Llobregat. La proposició no de llei insta el govern espanyol a que s'inclogui als convenis subscrits amb els quatre Ajuntaments de la zona afectada per l'aeroport, una línia de promoció turística com a part de la contraprestació que ofereix AENA a aquests municipis que pateixen les molèsties del trànsit aeri. fletxa groga

12345...16pàgina següent

Notícies rss