Baix Llobregat

Raquel Albiol agafa el relleu d’Oriol Bossa com a portaveu d’Esquerra Republicana al Consell Comarcal del Baix Llobregat

El grup d’Esquerra Republicana de Catalunya al Consell Comarcal del Baix Llobregat (GC ERC-AM) ha decidit que la regidora de Cornellà, Raquel Albiol, sigui la nova portaveu del grup a l’ens comarcal.

El fins ara portaveu Oriol Bossa ha renunciat per “poder centrar-se en les seves responsabilitats com a primer tinent d’alcalde de Sant Feliu i en les mesures socials i econòmiques necessàries que cal impulsar per superar la crisi actual que patim”.

Les persones que formen el grup comarcal han consensuat que Raquel Albiol sigui la persona que agafi el relleu com a portaveu d’Esquerra Republicana al Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Raquel Albiol encara aquesta nova responsabilitat agraint la confiança rebuda per part dels companys i companyes d’Esquerra Republicana de Catalunya al Consell Comarcal del Baix Llobregat.
"Tinc la voluntat de continuar amb la tasca de l’anterior portaveu, realitzant una oposició ferma i constructiva i treballant per arribar a acords en favor de la comarca i la seva població."

Raquel Albiol (Cornellà del Llobregat, 1979) és regidora i portaveu del grup municipal d’ERC-AM de Cornellà de Llobregat des del 2015, Consellera al Consell Comarcal del Baix Llobregat des de les eleccions municipals del 2019 i Consellera Nacional d’Esquerra en representació del Baix Llobregat i l’Hospitalet.

Implicada en política des dels 14 anys, primer a les JERC i després a ERC, es defineix com a feminista i activista en diversos moviments socials, en la defensa de la preservació del territori i la sostenibilitat mediambiental i en la lluita pel dret a decidir.