Baix Llobregat

Jordi Albert Caballero elegit cap de llista del Baix Llobregat i l’Hospitalet

Ahir es va celebrar a Molins de Rei el congrés comarcal d’Esquerra Republicana per elegir els representants comarcals a les eleccions del 21 de desembre.

Jordi Albert, president comarcal i portaveu de Sant Andreu de la Barca, va ser elegir candidat comarcal. En la presentació de la candidatura, el candidat comarcal va enviar “tot el suport als presos polítics, i el suport al govern legítim de Catalunya”. També va senyalar que “malgrat aquestes eleccions il·legítimes nosaltres com a demòcrates ens deixarem la pell per guanyar-les i consolidar la República catalana!”

Conjuntament amb Jordi Albert, la llista comarcal està composada per Maite Aymerich, Eduardo Reyes, Sílvia Casola, Mireia Monfort, Carme Rallo, Montserrat Vilardosa i Oriol Bossa.

Durant el congrés hi va haver mostres constants de suport i llibertat pels presos polítics, i es va aprovar per unanimitat una resolució en defensa de la República catalana, del Govern legítim de Catalunya, dels presos polítics i dels encausats i investigats.

Joan Tardà, va cloure en congrés fent una crida a tota la ciutadania a no defallir a seguir treballant “hem arribat fins dalt de tot del cim, ara toca consolidar-ho. No defallim!”