Baix Llobregat

Qui som

Amic/amiga

Gràcies per visitar el lloc web d'Esquerra Baix Llobregat, esperem que et sigui d'interès i grat el passeig que et proposem.

Com a informacions constantment actualitzades, trobaràs l'agenda d'actes i campanyes, les notícies i declaracions més recents i les propostes que els nostres càrrecs electes fan a les institucions on som presents. A més, trobaràs la icona del correu electrònic per fer-nos arribar qualsevol pregunta, opinió o proposta que creguis oportuna. I també tens la possibilitat d’apuntar-te al projecte d’Esquerra o rebre’n més informació.

A la gent d'ERC ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans i conciutadanes; un compromís social, de resoldre els problemes quotidians, de millorar les condicions de vida, d'habitatge, de treball, de sanitat, d'ensenyament, d'oportunitats...; i un compromís nacional, d'assolir la independència i la llibertat per al nostre país, Catalunya.

Si encara no participes activament del projecte de l'esquerra nacional que encapçala ERC, et convidem a que t'hi afegeixis.

Gràcies, bona passejada i fins ben aviat.