Barberà del Vallès

Concurs d'Aparadors de Nadal 2016: enhorabona Flors i Plantes ARA

El 2 de març, la Cambra de Comerç de Sabadell va procedir al lliurament dels Premis del 47è Concurs d'Aparadors de Nadal 2016.El nostre regidor de Desenvolupament econòmic, Comerç i Ocupació, Pere Pubill i Linares, va entregar el premi al Millor Aparador de Nadal a Barberà del Vallès va recaure en l'establiment Flors i Plantes Ara, de l'Avinguda de la Generalitat, i va ser recollit per Rosi Rodríguez.

L'acte va comptar amb la presència del President de la Cambra, Antoni Mª Brunet, de la Directora General de Comerç de la Generalitat de Catalunya, Muntsa Vilalta, i del president de la Comissió de Comerç Interior i Turisme de la Cambra, Josep Mª Porta.

"Sempre és emocionant, poder fer entrega d'aquest premi als comerciants de la nostra ciutat, i en aquest cas, no és una excepció.Flors i Plantes ARA, fa anys que treballen i dignifiquen aquest món tan complicat com és el comerç, per tant, més enllà del premi per l'aparador, cal fer també un reconeixement per la tasca de molts anys de treball" explica Pubill.