Barberà del Vallès

Pere Pubill escollit nou cap de llista d’ERC Barberà del Vallès

La formació republicana encara la cursa a les municipals amb energies renovades

El passat 4 de juliol l’Assemblea de la Secció Local d’ ERC Barberà del Vallès va escollir per a encapçalar la llista electoral a les municipals de 2019 a Pere Pubill, actual Portaveu del Grup Municipal al consistori.
Pere va començar el seu discurs denotant l’excepcionalitat dels darrers anys a l’Ajuntament i elevant la feina que tant Ramon Cos com Roger Pérez han desenvolupat al seu costat al Grup Municipal.
En els dos anys que hem estat a govern hem complert més del 52% dels nostres compromisos electorals” explicava Pubill, detallant la bona feina duta a terme a dins del consistori. "Em torno a presentar amb la voluntat de seguir amb el projecte engegat fa 3 anys i seguir vetllant per fer una Barberà millor".
Les persones militants, simpatitzants i amigues van fer confiança majoritàriament a Pubill per a revalidar la seva posició de cap de llista. Pubill, entre aplaudiments, agraeix l'oportunitat i recorda que aquesta és la candidatura de tots i totes.
ERC Barberà del Vallès realitzarà una presentació pública del candidat el proper 22 de setembre, amb la presència de nombrosos companys de sigles com el diputat al Congreso: Joan Tardà.