Barberà del Vallès

Pere Pubill, candidat eleccions municipals 2015

Pere Pubill

Avui el meu article estarà signat amb nom i cognoms, perquè crec que el moment s’ho mereix.
És encara, 1 de maig, un dia molt especial per mi,per motius personals,  i un dia molt especial també per la classe treballadora, per la lluita pels drets laborals i pels dret de les persones.
Aquests drets estan en un mal moment, aprofitant la conjuntura d’una crisi inventada pel gran capital i pagada per les classes mitjanes i baixes de la nostre societat.
Són moments per sortir al carrer i reivindicar els nostres drets socials i nacionals.
I en aquestes circumstàncies , Esquerra Republicana de Barberà del Vallès aprofita per presentar-vos el seu candidat a les properes eleccions municipals que seran d’aquí poc més d’un any, el maig del 2015.
Un any, en que cal treballar, entre tots perquè la nostra idea, el nostre projecte es pugui explicar a la ciutadania, i sobretot perquè els ciutadans ens puguin fer arribar les seves idees, perquè o ho fem entre tots, o això no te cap sentit i en definitiva que junts puguem treballar pe fer una Barberà millor.
I avui us deia que signaré amb nom i cognoms perquè us vull explicar perquè estic a Esquerra Republicana i concretament a Barberà del Vallès.
Fa dos anys vaig conèixer en Pere Pubill i ràpidament em va enredar. Les nostres idees són en molts aspectes properes, d’esquerres i favorables a la Independència.
Ell te una llarga trajectòria en la lluita sindical, jo reconec que sempre he estat en posicions més còmodes, tot i compartir inquietuds i desitjos, ell fa molt temps que és independentista, segurament de sempre, jo hi he anat arribant per la pressió dels fets.
El Pere amb el seu caràcter empàtic, amb el seu entusiasme i al mateix temps amb la seva parla tranqui-la, com us dei, nom amb la seva música, això no, em va enredar, i des de fa gairebé un any estic col·laborant amb ell i  Esquerra primer des de fora i al final com a militant.
Segurament si no hagués conegut en Pere Pubill estaria proper a Esquerra però sense participar de forma activa, però amb ell i els altres companys de Barberà, crec que formem un bon equip, i que treballar activament durant uns anys per un canvi social i nacional com el procés que estem vivint és com a mínim Il·lusionant.
Des d’Esquerra he pogut conèixer alguns dels nostres representants i gent que treballa per Esquerra i gairebé en tots he trobat un tarannà i unes formes de fer que encaixaven amb les meves, i per tant m’hi sento còmode.
Persones totalment allunyades de la visió de gent aferrada al poder i de la corrupció, i que es deixen la pell recorrent cada dia el país i donant un cop de mà allà on calgui.
Crec que és tracta de gent amb ganes de construir ciutats noves i un país nou, més just, transparent i democràtic, que en definitiva és el que desitjo jo per Barberà i per tot Catalunya, la meva nació.
Per això, desitjo tota la sort, la feina ja la farà segur al nostre candidat, Pere Pubill, i em poso a la seva disposició, pel que calgui.

Cèsar Erill Pinyot
Informàtic i periodista