Barcelonès Nord

Badalona va acollir dissabte el Congrés Regional

Andreu Francisco, presentant la seva candidatura (Foto: Diari Maresme)
La Federació Comarcal d'ERC del Barcelonès Nord i en concret la SL de Badalona, va acollir el passat dissabte 28 de gener la celebració del Congrés de la Regió Metropolitana d'ERC, a la sala del Círcol de Badalona. El nou President de la Regional Metropolitana d’ERC escollit va ser Andreu Francisco, actual alcalde d’Alella que encapçalava una candidatura per aconseguir una ERC metropolitana “més forta”.

L'estructura territorial de la Regió Metropolitana inclou les comarques del Baix Llobregat, el Vallès Occidental i l’Oriental, el Maresme i el Barcelonès Nord. L’objectiu del mandat d’Andreu Francisco és “incrementar la presència i representativitat” del partit a la regió, on hi viuen més de tres milions de persones i hi ha 18 de les 25 ciutats més poblades de Catalunya, per tal que ERC sigui una “força decisiva” al país. Andreu Francisco assenyala que encapçala “un equip de persones que creu en el nou projecte d’ERC, amb voluntat de contribuir a fer avançar el nostre partit des de l’experiència municipalista i organitzativa, la diversitat i la il·lusió”.

Al nou equip hi ha incorporades tres persones del Barcelonès Nord: Miquel Estruch com a coordinador de grans ciutats, i Lola Martínez Sala, a la secretaria d'imatge i Comunicació de Badalona, i Gemma Espanyol de Santa Coloma com a secretària de Dona. El Congrés es va cloure amb la intervenció del president d'Esquerra, Oriol Junqueras.