Begues

Proposem mesures socials i econòmiques per a reduir l’impacte del Coronavirus

• Pandèmia Sanitària CoronaVid19
Estem davant d’un gran repte sanitari, social i econòmic com a conseqüència de la pandèmia del SARS-CoV-2, conegut com el coronavirus.

És indispensable seguir totes les recomanacions de les autoritats sanitàries. I sobretot manteniu una actitud positiva! Quedar-se a casa és el millor que podeu fer per frenar la transmissió del virus i protegir la salut de les persones més vulnerables.

Cal recordar  que teniu a la vostra disposició el canal Salut de l’App STOP COVID19CAT, la  missatgeria instantània de Telegram al canal t.me/salutcat i el web gencat.cat/salut on trobareu tota la informació sanitària.

Hem d’estar preparats perquè les mesures de confinament s’allarguin unes quantes setmanes i ens adaptem als nostres nous hàbits quotidians i socials. I també des de l’Ajuntament de Begues com a primera administració local hem de fer front aquesta situació establint mesures per a reduir l’impacte socioeconòmic sobre les famílies i l’economia local beguetana.

És per això que proposem les següents mesures: crear una línies d’ajut econòmic per cobrir la quota de l’IBI destinat al petit comerç que restarà tancat durant l’estat d’alarma; un compromís d’elaborar i aprovar un Pla de Reactivació Econòmica Local; i la congelació dels  procediments de cobrament iniciats per la via executiva, entre d’altres mesures que han presentat la Generalitat de Catalunya.

És per això que estem convençuts que cal una modificació profunda del pressupost municipal per fer front a aquests reptes socioeconòmics i aprofitar per millorar-ne el contingut. I ens posem a disposició de l’equip de govern municipal per consensuar i dur a terme aquestes mesures i d’altres que s’escaiguin en l’aprovació definitiva de l’Exercici General Pressupost 2020.

Salut i sobretot cuideu-vos! Ens en sortirem!
#JoActuo #JoEmQuedoACasa