Begues

Comunicat referent a la nova composició de l'Equip de Govern municipal beguetà.

Comunicat d'Esquerra Republicana de Catalunya - Begues
D’acord a la dimissió de la regidora Marta Roig i Segura com a membre del grup municipal d’ERC-AM a l’Ajuntament de Begues, comunicada al mateix consistori amb data de 4 de desembre de 2019, i de la baixa de militància a Esquerra Republicana de Catalunya, i havent transcorregut un temps de sis mesos d’acord a la voluntat de trobar una solució acordada que fos satisfactòria per ambdues parts, fa poques dies vam decidir sol·licitar-li  la renúncia formal de la seva acta de regidora.

I d’acord a la seva elecció dins de la la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya-Acord Municipal a les eleccions de 26 de maig de 2019, juntament amb el document de compromís que va signar amb la candidatura el passat 6 d’abril de 2019, entenem que procedeix a quė la següent persona que formava part de la llista electoral, la Sra. Lourdes Tenorio Sánchez, ostenti la condició de càrrec electe per a seguir representant la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya - Acord Municipal a l'Ajuntament de Begues per la legislatura 2019-23.

Lamentem profundament aquesta decisió de l'Alcaldia i de la regidora no adscrita a cap grup municipal perquè aquesta respon a interessos particulars i també a interessos partidistes.

En aquest cas, qui més perd és el conjunt de la ciutadania beguetana, la institució a qui representem i el bon govern municipal.

Afortunadament, tot error és pot esmenar. Des d'Esquerra Republicana Begues continuarem treballant per a què així sigui!

Signem aquest article conjuntament tota l’Executiva de la Secció Local ERC-Begues formada per Jaume Cornelles, Hèlia Seguí, Josep Atsuara, Lourdes Tenorio,  Rosa Buñuel, Eduard Emeterio, Mònica Pujol i Jaume Olivella.

Bon estiu! I ara més que mai, salut per a tothom!