Begues

Coherència, compromís i credibilitat.

ERC Begues
A finals del mes de desembre de l’any 2011 Esquerra Republicana de Begues va entrar al govern municipal per facilitar la governabilitat i així garantir l’estabilitat política. Aquest fet va comportar que signéssim un pacte amb altres grups polítics i agrupacions d’electors, subjecte a seguiments trimestrals, i que es va concretar en la creació i seguiment d’un Pla d’Actuació Municipal per als anys 2012-2015.

En la darrera reunió de la Secció Local del proppassat 4 de setembre es va decidir per unanimitat que el nostre regidor deixaria de formar part de l'equip de govern municipal. La decisió de no continuar en aquest equip de govern es fonamenta en les darreres discrepàncies en com últimament s’ha executat aquest Pla d’Actuació Municipal en temes tant importants com l'adhesió del municipi de Begues a l'associació Cittaslow o la necessitat d’elaborar a temps un Pla de Gestió pel Centre Cívic, entre d'altres. En aquest sentit remarquem la manca de seguiment del pacte, en aquestes i en d’altres qüestions, tot i les reiterades peticions per part d’ERC Begues.

COHERÈNCIA

Per coherència amb la nostra línia política, hem decidit passar a formar part com a grup de l'oposició fins a finals de legislatura i continuar sent representats pel nostre regidor, en Jaume Olivella i Riba.

COMPROMÍS

Tenim la ferma convicció de continuar el nostre compromís amb la ciutadania de Begues i volem garantir la governabilitat, com hem fet des de l'any 2012, sempre i quan les decisions i els acords que s'hagin de prendre en els propers Plens Municipals tinguin una clara vocació de servei públic de qualitat i que siguin coherents amb els nostres eixos polítics: un poble territorialment sostenible, culturalment avançat, socialment just i econòmicament pròsper.

CREDIBILITAT

La nostra voluntat és que aquesta coherència i aquest compromís ens permetin continuar gaudint  de la credibilitat que garanteix el nostre regidor i candidat, Jaume Olivella i Riba. Tenim el clar objectiu de fer-nos mereixedors de la confiança de la ciutadania de Begues i continuar servint al poble amb rigor, honestedat, llibertat i transparència.