Begues

Som 9.500 militants i 23.000 amics. Fes-te republicà!

• Fes-te amic o amiga d'Esquerra Republicana!
Ser més i més forts. Aquest és l’objectiu d’Esquerra Republicana en els moments transcendentals que vivim com a país. Un context de repressió amb el president del partit a la presó i la secretària general a l’exili però que “el partit degà de la política catalana està preparat i a punt per a aquest moment”.

Tant és així, que el nombre de militants d’Esquerra Republicana ha augmentat des del referèndum de l'1 d'octubre un 11,21% i ja s'enfila per sobre dels 9.500, amb nous membres a totes les comarques catalanes. El creixement de la militància s’ha concentrat en la regió metropolitana. Destaquen comarques com el Baix Llobregat on el nombre d’afiliats ha crescut un 24% entre l’1 d’octubre i el passat 3 de maig i ja es freguen els 900. I A Begues ja som 21 militants!
El nombre de dones militants també ha crescut en els darrers mesos. Del total de nous afiliats entre l’octubre i el maig, el 42% són dones. A dia d’avui hi ha un 16% més de republicanes!

A més a més, la xifra d'amics i amigues d'ERC, aquelles persones que col·laboren i participen en activitats però no paguen cap quota, s'ha incrementat considerablement en els darrers mesos. A l'octubre el partit republicà comptava amb 20.920 amics i aquest mes de maig ja en són 23.163, un augment de gairebé l'11%. I a Begues hi han 40 amigues i amics!

El creixement de la militància també s’ha reflectit en la primera línia política. Personalitats de renom com Ernest Maragall, exconseller d’Educació, exeurodiputat, actual diputat al Parlament i exmembre del Moviment d’Esquerres (MES) creu que “El rol d’ERC és ara ja del tot principal, però ho ha de ser encara més si volem, tots plegats, guanyar el doble repte que avui ens plantegem entorn dels conceptes de República i democràcia”.

Si vols fer-te amic o amiga o afiliar-te clica aquí