Begues

Simplement decebedor

Josep Atsuara i Soriano, regidor d'Esquerra Republicana Begue
  • Continuem reclamant un Pla de Gestió pel Centre Cívic i les memòries d'activitats del centre!
  • Josep Atsuara i Soriano, regidor d'ERC Begues
Sembla que l'empatia i la humilitat d'aquest Equip de Govern són indirectament proporcional al mal ús de l'autoritat i del poder. Fa la impressió que les propostes per millorar la gestió del municipi que provenen d'Esquerra Republicana són rebutjades de forma sistemàtica, independentment de la seva idoneïtat, per aquesta alcaldia i aquest Equip de Govern. Així, doncs, esdevé incomprensible com, encara en el dia d'avui, existeix una situació tan injustificable i tan vergonyosa: portem més d'un any i mig en espera de conèixer l'elaboració i la implantació del Pla de Gestió del Centre Cívic, la inversió més important de la història del municipi.

A les múltiples i reiterades preguntes en sessió plenària sempre s'ha respost amb excuses i evasives. La darrera mostra es va produir en el passat Ple municipal del mes de juny quan davant de la pregunta del nostre grup municipal se'ns va respondre que encara està pendent de revisió i d'arribar a un acord definitiu entre els membres del mateix Equip de Govern.

I tampoc no pot passar que en data de juliol de 2016 no es disposi d'una documentació essencial segons la Guia de Bones Pràctiques dels Gestors Culturals APGCC com ara la Memòria d'Activitats del Centre Cívic corresponents a les temporades 2014-2015 i 2015-2016.

Bé, tal i com dèiem al principi, simplement decebedor! :-(

• Pregunta sobre el Pla de Gestió del centre Cívic el Roure de Begues. Ple juny 2016.