Berga

ERC Berga escull la nova Executiva Local

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Berga ha escollit, aquest divendres, 17 de març de 2017, en una Assemblea Local, la nova Executiva Local del partit a la ciutat.

En l’inici d’aquesta, el president sortint, Jaume Giménez i Palau, ha explicat els motius de la seva dimissió i ha presentat l’Informe de gestió del darrer mandat, que ha estat aprovat per unanimitat. També ha estat avalat per tothom l’Informe econòmic del Secretari de Finances sortint, Joan Ramon Bella i Heras.

Posteriorment, l’únic candidat a la Presidència Local, Aleix Camprubí i Pont, ha agraït la tasca feta pel president sortint, ha explicat els motius pels quals es postulava, i ha presentat el Pla de Treball 2017 – 2019 que, entre altres coses, contempla 7 punts principals referents a la gestió interna del partit, 7 punts bàsics de la projecció del partit, a més dels diversos objectius de les secretaries.

Del document destaquen diversos aspectes: D’una banda, la nova organització interna, amb la creació de l’Assemblea Local Ampliada, una forma d’organització que es nodrirà dels aspectes positius de l’Executiva Local (la qual a partir estarà més dedicada a qüestions de gestió i serà més operativa, per la qual cosa és també més reduïda) i de l’Assemblea Local, la qual seguirà tenint molta importància per a la Secció Local. Un altre aspecte important que reflecteix és l’objectiu d’aconseguir més i millor comunicació, tant a nivell extern, a través dels mitjans, els actes, etc., com a nivell intern, aconseguint una comunicació fluida entre tots els afiliats. Finalment, cal remarcar l’objectiu del 100% de transparència amb la militància, la qual tindrà l’opció de reclamar totes les informacions que vulguin, i que seran cedides amb facilitats, sempre i quant el partit tingui la potestat de fer-ho.

Després de la intervenció del candidat, els militants amb dret a vot i al corrent de pagament que han assistit a l’Assemblea han fet efectiu el seu vot. Un cop acabat el recompte, s’ha proclamat la nova Executiva, encapçalada pel nou president Aleix Camprubí i Pont. El president entrant ha agraït el suport mostrat per part de l’Assemblea, explicant que tant ell com l’Executiva entrant restava a disposició de tothom per a qualsevol assumpte, i ha llençat un missatge d’unitat per al mandat que començar. Camprubí ha destacat que és conscient de la responsabilitat que entoma, i ha assegurat que fa aquest pas de tot cor, de forma altruista, per ajudar al partit, però, sobretot, pel país i per la ciutat de Berga, amb la voluntat d’aportar un gra de sorra per a aconseguir una ciutat més justa, més igualitària per tothom, on es pugui viure amb convivència amb els veïns i on els anhels dels berguedans es facin realitat.

La nova Executiva Local
Presidència: Aleix Camprubí i Pont.
Secretaria d'Organització: Ramon Camps i García
Secretaria de Finances: Jordi Parera i Orriols
Secretaria d'Imatge i Comunicació: Aleix Camprubí i Pont.
Secretaria de la Dona i d’Igualtat: Ramon Camps i García
Secretaria de Política Municipal: Josep Xoy i Soler