Bigues i Riells del Fai

Agraïment jornada electoral 10 de Novembre del 2019

Des de ERC/Independents de Bigues i Riells del Fai volem agrair el suport de les 1.492 persones que van recolzar la nostra proposta per continuar treballant en assolir la República Catalana plena i lliure, volem agrair als 45 apoderats del nostre partit la seva feina al llarg de la jornada tant al Centre Cívic de Riells del Fai com al Centre Cívic del Rieral a Bigues, una feina com sempre exemplar que demostra i representen els valors republicans que volem aportar a la societat, aprofitem el comunicat per agrair l’altíssima participació veïnal i la convivència democràtica de tota la jornada i de tots els partits, un cop més la ciutadania a Bigues i Riells del Fai veuen una urna i és llencen de cap a exercir el seu dret a decidir.

Volem felicitar a totes les formacions pels resultats obtinguts, en especial als companys i companyes de la CUP i de Junts amb els quals compartim objectius comuns envers la futura república catalana.

Per part d'Esquerra/independents, per tots els militants, simpatitzants, amics, equip de govern de l'ajuntament i en nom de l'alcalde us volem confirmar el nostre compromís en continuar defensant la vostre decisió expressada de forma majoritària un cop mes a les urnes amb fermesa i convicció.
Per tots nosaltres aquesta és la responsabilitat i es un honor defensar-ho allà on calgui.

Mayte Escobar
Presidenta d'Esquerra/Independents de Bigues i Riells del Fai.