Bigues i Riells del Fai

Cartes de la nostra militància.

carta 06
QUE NO ALCALDE.... QUE AIXÌ NO ES FA...

El ple del passat 27 de novembre de 2104 va ser per recordar i per tenir molt en compte el que no ha de tornar a passar.

Fem directament responsable al Alcalde,   vostè és la màxima autoritat en el Plenari i, va tolerar mirant cap una altra banda  manifestacions d’apologia del feixisme del regidor del PP  i desqualificacions personals a la família del regidor d’ERC  del trànsfuga que li dona suport .

Des de la seva posició no hauria d’haver consentit que es completessin cap de les dues exposicions, ni la del regidor del PP, ni la del seu company de govern . L’inici de totes dues exposicions deixaven molt clares la intenció i el contingut i a les seves mans i atribucions estaven les eines per aturar-ho , però, és evident que ni tan sols va valorar la possibilitat.

Alcalde,  no tot s’hi val, vostè amb el seu silenci i deixar fer va ser còmplice d’unes actituds que feia molts anys que en un estat democràtic no es produïen , vostè en ultima instancia es el responsable del lamentable espectacle d’aquest dos ...diguem regidors.

Es va equivocar. Ho va fer malament.

Així no es fan les coses.

Secció local d’ERC a Bigues i Riells