Bigues i Riells del Fai

ELS REPTES DE CATALUNYA DESPRÉS DE LA SENTÈNCIA DE L'ESTATUT

Violant
Dilluns vinent a les 20h al local d'Esquerra, comptarem amb la presència d'Ignasi Llorente, Portaveu d'Esquerra i Secretari d'Imatge i Comunicació.

També ens acompanyarà la nostra candidata a diputada de la comarca, Violant Mascaró.

Després hi haurà un pica-pica per tothom.

Preguem confirmació.

A sota adjunto breu presentació dels ponents.

Fins dilluns !!

____________________________________________________________________________

Ignasi Llorente

Secretari d'Imatge i Comunicació i Portaveu d'Esquerra
Té estudis de Medicina (Universitat Rovira i Virgili), i és postgraduat en Desenvolupament de Comerç Urbà (Universitat Oberta de Catalunya). Actualment està realitzant un postgrau en Economia del Japó (Universitat Oberta de Catalunya). Tot i que la major part de la seva trajectòria professional l’ha desenvolupat com a consultor en TIC, els darrers anys ha estat vinculat professionalment a la Federació de Municipis de Catalunya i posteriorment al Departament de Governació com a Assessor de Projectes Transversals al Territori.
Trajectòria cívica L’any 2003 va fundar l’Associació Catalunya 2014, de la qual n’és president.
Trajectòria política Militant d’Esquerra des de l’any 1996, és conseller de districte de l’Eixample de Barcelona des del 2003. També ha estat membre actiu de l’executiva comarcal de l'Eixample des del 2001 i conseller nacional des del 2004. Actualment és secretari d'Imatge i Comunicació d'Esquerra.

VIOLANT MASCARÓ

Candidata a diputada pel Vallès Oriental i número 8 a les llistes de Barcelona

Filla de manyà i modista badalonins, vaig néixer el 67. Filòloga per la Universitat de Barcelona, he treballat en la terminologia i serveis lingüístics fins que al 91 vaig començar a viure per dins la Generalitat de Catalunya, fins avui. Primer, de tècnica lingüista al Departament de Justícia (92-03); més tard (04-08) he estat directora dels Serveis Territorials del Departament de Governació i Administracions Públiques, al costat de la cooperació i l'assessorament dels ajuntaments de Barcelona i Catalunya Central, i aquests darrers anys, directora general d'Acció Cívica, dirigint la gestió dels equipaments cívics de la Generalitat que té implantats arreu de Catalunya, entre altres coses...

L'any que queda en blanc, el 03-04, vaig ser alcaldessa de Vallromanes, després d'haver passat per l'oposició com a sola regidora del grup municipal. Uns bons resultats van propiciar un pacte de govern que va acabar aviat en moció de censura, la primera del mandat. Però la feina feta i apuntada aquells mesos, de control i professionalització de l'activitat municipal, i la constància en la dedicació mantinguda fins a dia d'avui, han marcat un punt d'inflexió en un municipi petit del Vallès (2300 habitants) on fins fa ben poc es parlava de poc més que d'especulació urbanística. La recompensa és el continu suport i creixement del grup municipal, MésxVallromanes-Esquerra Republicana de Catalunya, que ha passat de tenir-me com a única regidora a ser avui el grup majoritari, amb 5 regidors, d'onze que constitueix el Ple. Però encara som a l'oposició, a l'espera de les properes elecions municipals, que seran les que ens permetran governar.

Des del 10 de juliol, sé que Esquerra compta amb mi per traballar amb el Grup Parlamentari durant el proper mandat: ocupo el número 8 a les llistes per Barcelona. Estic segura que el coneixement i la relació que he acumulat aquests anys de servei públic, polític i territorial ajudaran a fer la força necessària perquè el proper sigui el mandat de la sobirania plena de Catalunya.