Bigues i Riells del Fai

Descarrega en PDF
REGIDORIA DE RIELLS DEL FAI

Què hem fet?

A Riells teníem la feina de fer-nos visibles i accessibles. Així doncs, una de les primeres mesures engegades ha estat portar la regidoria de cultura a un petit espai de trobada cada dimarts. Ha estat una bona eina per a conèixer les inquietuds i preocupacions dels veïns i veïnes i la realitat de les diferents zones del poble.

Amb aquesta idea de proximitat s’han assentat les bases de l’Assemblea de Riells, a l’hora que s’ha dissolt el Consell de Poble. Volem que aquestes bases es tractin dins la pròpia assemblea per tal que els assistents se sentin còmodes amb el seu funcionament i dinàmiques.

Què volem fer?

Tenim la voluntat de fer funcionar l’assemblea, implicar els veïns i veïnes en aquest nou rol i convertir-la en un espai de debat sobre línies d’actuació de Riells. En relació amb aquesta proposta, un dels punts del programa electoral, és l’elaboració d’un pla d’acció per a Riells en clau de futur: dissenyar cap on hem d’avançar. En aquest sentit creiem que l’assemblea pot ser una eina interessant per a ajudar a desenvolupar aquest pla estratègic, i un cop fet, pot permetre fer el seguiment de la seva implementació.

Pel que fa a temes més tangibles, hem de fer millores a la Plaça de la Sagrera, a la urbanització de Vall de Ros, al col·lector de la Vall Blanca (ja finalitzat), i altres actuacions puntuals per a la millora urbanística i de la via pública del nostre poble.