Bigues i Riells del Fai

Sobre la candidatura de Joan Galiano

Anónim
Sóc una persona anònima que mai s’ha definit públicament sota cap formació política i per aquest motiu vull donar la meva opinió de la candidatura d’en Joan Galiano com a alcalde de municipi de Bigues i Riells sota el punt de vista del seu lideratge i no sota la vessant política.

He tingut la gran sort de poder coincidir en el temps amb en Joan com a alcalde, en aquest temps en no pertànyer al territori he gaudit de l’èmfasi i la il·lusió que desprèn en quan ens explica i ens mostra racons, llegendes o històries tant del poble de Bigues com de Riells del Fai (ell sempre separa ambdós per assegurar-ne la identitat de cadascun) sempre diu un municipi, dos pobles.

En el temps que hem coincidit he pogut veure una persona molt compromesa amb les seves creences i els seus ideals, donada a tothom i que sempre es posa al lloc de l’altre. Una persona que valora i dóna valor als seus companys i equip. Mediador davant els conflictes i amb capacitat de trobar solucions o nous camins per resoldre’ls.
Un treballador incansable que està disponible les 24 hores del dia tant per l’ajuntament, com per la mancomunitat, com per el consell comarcal o per qualsevol necessitat que sorgeixi. Accessible per tothom, l’he vist moltes vegades parlant i/o resolent temes en qualsevol lloc o moment. Admiro la seva capacitat de treball i la gran memòria per recordar tota mena de dades.

El meu suport com a líder és absolut i crec que té prou qualitats per poder tirar endavant amb qualsevol projecte que es proposi, però si a més parlem del municipi de Bigues i Riells, estem parlant de la seva cirereta, el seu corall més valuós amb el que se li il·luminen els ulls.
Podria dir molt més, però crec que amb la informació que us facilito ja us fareu a la idea de la gran persona que és en Joan Galiano.

Sincerament,
Anònima