Blanes

Quim Rutllant és escollit nou president d'Esquerra Blanes

Aquest passat diumenge, l’Assemblea d’Esquerra de Blanes, va escollir la nova executiva local. El nou projecte de l’esquerra independentista blanenca, està encapçalat per Quim Rutllant, que va ser escollit per unanimitat com a nou President Local. Per altre banda, durant l’assemblea va ser escollit l’equip de treball que acompanyarà Rutllant els propers anys al capdavant de la Secció Local d’Esquerra Blanes. Entre els membres de la nova executiva, cal destacar la presència de l’actual regidora d’Esquerra de Blanes, Conxita Boldú, i la expresidenta de la Secció Local, Assumpta Pla. Tot i això el gran gruix de la nova executiva està formada per noves incorporacions, moltes d’elles de gent jove però amb molta experiencia, com Marc Coll, Portaveu de la Fira d’Entitats de Blanes, Joan Bertrana, President de la Colla Gegantera de Blanes i Marc Puig, Secretari de Relacions Internacionals de les JERC i antic portaveu de les JERC de Blanes, entre altres incorporacions.

A la cloenda de l’Assemblea, Quim Rutllant va anunciar que “ara comença una nova etapa, on hem de fer arribar el missatge d’Esquerra a tota la gent del municipi, des de les entitats fins als barris, però també a la resta de partits polítics, i és per això, que la nova executiva té previst fer una roda de contactes i de presentacions amb totes les forces polítiques del municipi treballar tots junts pel bon funcionament de la Vila, però també amb les entitats i associacions del municipi”

Composició de l'Executiva escollida en la darrera Assamblea:

President – Quim Rutllant
Nascut a Blanes el 1977. Actualment és empresari i periodista de Catalunya Radio. Militant d’Esquerra des del 2007 i ha estat vinculat a diferents entitats del teixit associatiu blanenc

Vicepresidenta – Assumpta Pla
Nascuda a Blanes el 1949. Actualment és comerciant. Ha estat Presidenta d’Esquerra Blanes durant el període 2005 -2008.

Organització – Marc Puig
Nascut a Blanes el 1986. Estudiant de Ciències Polítiques i de l’Administració a la UAB. Actualment és Secretari de Relacions Internacionals de les JERC. Ha estat Portaveu de la secció local de Blanes i Secretari de Política Municipal de les JERC de Comarques Gironines

Política municipal – Conxita Boldú
Nascuda a Barcelona el 1963. Actualment és regidora del Grup Municipal d’Esquerra Blanes i treballa al Centre de Salut Mental de la Selva Marítima. Militant d’Esquerra des del 1992, on ha estat Presidenta de la Secció local.

Finances – Joan Puig
Nascut a Barcelona el 1959. Ha estat regidor d’Esquerra de Blanes, President del Consell Comarcal de la Selva, Vice-president de la Diputació de Girona i Diputat al Congrés de l’Estat Espanyol.

Igualtat i formació – Anna Torrent
Nascuda a Mataró el 1980. Ha estat militant de les JERC i militant d’Esquerra des del 2008. Actualment treballa d’higienista bucodental. Vinculada a entitats del teixit associatiu blanenc

Acció social – Marc Coll
Nascut a Barcelona el 1984. És militant d’Esquerra des del 2008. Actualment és autònom en el sector dels espais verds i jardineria. Vinculat al teixit associatiu blanenc, on és portaveu de la Fira d’Entitats de Blanes entre d’altres.

Accions polítiques – Joan Bertrana
Nascut a Blanes el 1986. Actualment és estudiant de producció audiovisuals ràdio i espectacles a ITES. Vinculat al teixit associatiu blanenc on és president de la Colla Gegantera de Blanes i fundador de l’Associació Juvenil Sa Costa Barrakes. Va ser membre del consell escolar municipal.

Nota de premsa