Diumenge, 4 de juliol del 2010
ERC-Breda programa un acte amb el Cercle Català de Negocis (CCN) el proper dimarts 13 de juliol
La Secció Local d'ERC-Breda ha organitzat un acte amb el Cercle Català de Negocis (CCN) el proper dimarts 13 de juliol. La xerrada, que es farà a dos quarts de nou del vespre a la Sala Polivalent del Centre Cívic, comptarà amb la participació de Jaume Gómez Bonamusa, responsable de Comunicacions, i Àlex Sánchez, responsable de Noves Tecnologies de l'entitat.
El CCN és una associació empresarial que treballa a favor de la independència de Catalunya, i exposa motius sobretot des del punt de vista econòmic per demostrar la viabilitat d'un Estat propi del nostre país. El CCN està format per empresaris, professionals, directius i autònoms desvinculats de qualsevol opció política, que creuen que la independència és la millor via per assegurar el futur del teixit empresarial català.
La xerrada s'emmarca en el seguit d'actes que ha fet la Secció Local d'ERC-Breda per apropar a la vilatania un temàtiques polítiques, culturals o socials.