Cabrils

Comencen els treballs per l’ordenança cívica de Cabrils

La qualitat de vida dels veïns i veïnes de Cabrils és un objectiu fonamental per Esquerra. Per això, des de l’Ajuntament, mitjançant la regidoria de Participació Ciutadana, el passat 17 d’abril vam iniciar el procés per elaborar una ordenança cívica. Segons explica el regidor de Participació Ciutadana,Miquel Ponsa, es va convidar a tota la ciutadania a participar en una sessió de treball a La Fàbrica per manifestar aspectes positius i negatius relatius a: la relació entre la ciutadania, la relació de veïnatge i l’ús d’espais públics i de zones verdes.

L’ordenança que sorgirà d’aquest procediment ens ha de permetre millorar la convivència i la relació entre totes les persones que viuen a Cabrils. Des d’aquí us animem a dipositar els vostres suggeriments a les urnes situades a l’ajuntament, a la biblioteca i al centre cívic. Els continguts de l’ordenança es definiran amb aquest procés participatiu que s’ha obert i, per aquest motiu, el que puguem dir cada un de nosaltres beneficia a tots els ciudatans i ciutadanes de Cabrils.