Caldes de Malavella

Els republicans proposen la tarificació social de l’aigua i criteris equivalents al decret contra la pobresa energètica en la taxa de subministrament de l'aigua

El grup municipal d’ERC a Caldes de Malavella presentarà al proper ple un seguit de propostes per ajudar a aquelles famílies que es trobin en situació de vulnerabilitat econòmica i en relació al subministrament d’aigua potable municipal.

La portaveu d’ERC, Isabel Lozano, ha explicat que ‘volem impulsar l’aplicació de la tarifa social de l’aigua, de manera que les famílies amb les rendes més baixes puguin disposar d’un preu bonificat’.

La tarifa social de l’aigua bonifica el preu de l’aigua en funció d’uns llindars de renda dels usuaris.

Lozano ha afegit que ‘en el moment actual de dificultats econòmiques de les famílies les administracions públiques han d’actuar amb eficàcia i decididament per reduir aquestes dificultats i mantenir la qualitat de vida dels nostres ciutadans’.

ERC Caldes també proposa aplicar criteris anàlegs a les mesures contingudes en el Decret contra la pobresa energètica que h impulsat la Generalitat, de manera que les famílies amb més dificultats econòmiques puguin allargar el pagament de la taxa de subministrament d’aigua potable i evitar així el tall d’aquest subministrament bàsic.