Caldes de Malavella

Un avanç del BIM del mes de març: Les lliçons del Carnaval

El Carnestoltes de Caldes ha estat tot un èxit: hem superat de llarg el miler de participants i de visitants, i això ha significat un gran esclat promocional de la nostra vila. Felicitem-nos-en !! I especialment als Embarrakaldats per engegar aquest projecte i treballar per fer-ho possible!
Però també cal exigir que a la propera edició, el futur equip de govern sigui més conscient i tingui una millor previsió respecte a la circulació. I és que durant gairebé 3 hores la principal artèria de circulació, la carretera de Llagostera, va quedar tallada al trànsit i la senyalització de les vies alternatives va ser deficient i molts visitants van acabar perduts per Aigües Bones. Era tan difícil organitzar una reunió prèvia amb la Policia Local i preparar les senyalitzacions per sortir del nostre municipi? O és que l’actual equip de govern no va preveure l’èxit del Carnaval de Caldes? Desitgem que el proper govern ho faci millor que aquest.