Caldes de Malavella

ESQUERRA, LA FORÇA DE L'EQUIP

El proper 24 de maig estem convocats per a les eleccions municipals. Votarem per triar l’alcalde, els regidors i quin projecte polític volem per Caldes de Malavella. Des d’Esquerra Republicana de Catalunya ho tenim ben clar: volem un municipi impregnat de valors republicans, és a dir, amb una forta cohesió social, amb una rotunda aposta pel progrés col·lectiu i per la justícia social, i ben identificat amb la independència de Catalunya.

Aquests eixos són els que han mogut la feina d’ERC a l’Ajuntament en aquesta legislatura que s’acaba. I són els valors que continuarem impulsant en els propers quatre anys.

A tot això, cal sumar-hi la força del nostre partit. ERC de Caldes la formen caldencs i caldenques, de soca-rel i nouvinguts, i això ens dóna una força vital i cohesionadora. Som presents a tot arreu: al nucli, als veïnats i a les urbanitzacions. I continuem sumant: tenim la força de l’ERC present al Consell Comarcal de la Selva, igual que als parlaments de Madrid i Europa, i tota la força del nostre gran grup al Parlament de Catalunya.

Treballem per Caldes des de tot arreu perquè hi ha temes que superen els nostres límits geogràfics. Penseu en la creació de la nova escola La Benaula, on ha estat tan important la força dels parlamentaris republicans a Barcelona. Penseu en tants i tants exemples en els quals es demostra que podem millorar Caldes sumant-hi tot el que ERC posa a l’abast del nostre municipi...

Això ens diferencia totalment d’altres propostes que afirmen que només pensen en el nostre municipi. ERC té arrels sòlidament caldenques però les seves branques arriben molt més enllà.

Però també ens diferenciem d’altres propostes que parlen de Caldes només des de la perspectiva dels lideratges i de les legítimes ambicions personals. ERC té en la seva genètica el valor republicà de la igualtat i de la col·lectivitat. Sabem i volem treballar en equip. Durant els darrers quatre anys hem col·laborat i hem donat suport al govern local quan els projectes eren beneficiosos pel conjunt de Caldes. Evidentment que sí !!

Per això hem estat ben ferms en criticar les legítimes ambicions personals quan aquestes s’obliden de Caldes de Malavella. El nostre municipi –deixant de banda la gran àrea urbana de Lloret de Mar i Blanes- és el tercer més gran de la comarca de La Selva, i territorialment també n’és un dels més grans. Això exigeix una gran dedicació des de l’Ajuntament.

Finalment, ERC és un partit independentista. Treballem per crear la República de Catalunya i un dels primers passos és consolidar uns municipis plenament nacionals, plenament arrelats al procés històric que vivim els catalans cap a la nostra llibertat i preparats pel nou model d’administració que tindrem amb el nou Estat. ERC també garanteix tot això per Caldes de Malavella.

Per tot plegat a partir del 8 de maig us demanarem la confiança plena per tirar endavant un nou ajuntament, republicà, català, arrelat a Caldes i amb tota la força de les sigles del nostre partit: Esquerra Republicana de Catalunya.