Caldes de Malavella

ERC defensa per Caldes de Malavella un ajuntament "motor dels canvis" que necessita el municipi selvatà

La candidatura d’Esquerra a Caldes de Malavella defensa un ajuntament que sigui “el motor dels canvis” que el municipi selvatà necessita per encarar els reptes dels propers anys. L’alcaldable Isabel Lozano té ben clar que “un municipalisme fort implica que el futur govern sàpiga reactivar la societat caldenca”.

En la legislatura que ara s’esgota, Caldes de Malavella s’hi ha trobat “entre el no constant i permanent d’uns, i la política d’aparador dels altres”. Això en parer d’ERC “ens ha fet perdre un munt d’oportunitats per millorar Caldes”.

Per a la propera legislatura, Esquerra proposa un Ajuntament “transparent i cohesionador” que impulsi un Caldes “que sàpiga beneficiar-se de la diversitat que representen el nucli , els veïnats i les urbanitzacions”. La transparència també serà fonamental pels republicans: “el govern local és de tothom, i això significa obrir-lo i que sigui accessible”, explica Isabel Lozano.

També, dins la línia d’un govern local motor de canvis, els republicans defensen un ajuntament “emprenedor pel que fa a la microeconomia local” per promoure una reactivació econòmica.

Per governar els propers quatre anys, ERC també aposta pel concepte de “municipi sostenible” que significa una doble via de progrés: pel que fa a la qualitat de vida, tot millorant els grans espais verds de Caldes, com el que hauria d'esdevenir una senyal pròpia de la identitat caldenca.