Caldes de Malavella

Comencem la legislatura fent números.

Una xifra: 152.062 euros anuals. Aquest és l’import que pagarem entre tots a l’actual equip de govern.

En la darrera legislatura el cost salarial era de 92.989,80€, per tant estem parlant d'un increment d'un 63,53% . Indignant... 59.000€ de més! I mentrestant sabem que hi ha famílies a Caldes que s'ho estan passant realment malament....

Des d’Esquerra hem denunciat aquest increment tan elevat dels salaris dels regidors. Per tota resposta se’ns ha dit que a partir d’ara dedicaran més hores a l’Ajuntament....No entenem que hagin de dedicar més hores quan ara l’equip de govern compta amb un regidor més i tampoc entenem que ens parlin d’horaris. Des de quan la tasca d’un regidor es quantifica per hores? No es tracta de 40 hores al mes, ni de 100… Un càrrec públic està sempre al servei del poble, un regidor ho és els set dies de la setmana. O almenys això és el que hauria de ser.

També denunciem unes comissions informatives cada dos mesos i una setmana abans dels plens. Aquestes reunions serveixen per debatre, consultar, aportar iniciatives. Donar la informació una setmana abans del ple és una mostra més de la manca de transparència i de voluntat de diàleg de Convergència.

Sabem que una majoria absoluta ja no necessita d'acords amb els grups de l’oposició per poder tirar endavant els temes. Però els regidors que estem a l’oposició també representem una part important de la població de Caldes. Pensem-hi, us convidem a fer números.