Caldes de Malavella

Un avanç del BIM del mes de maig

Un bon ajuntament ha de treballar per tothom, per aquells que viuen al nucli, però també per aquells que viuen a les urbanitzacions i als veïnats del nostre poble. Hem de tenir cura perquè hi hagi uns bons camins que facilitin l'accés al nucli, i per serveis tan bàsics i necessaris com és tenir aigua potable a casa. O vetllar, per exemple, perquè el BIM arribi a totes les cases, no pot ser que veïns de les urbanitzacions es queixin perquè no els hi arriba o perquè arriba tard.

Per això, en el darrer Ple Muncipal, Esquerra Republicana va votar a favor per iniciar el projecte d'urbanització del Tourist Club. Ja tocava! Quants anys porten els veïns del Tourist amb carrers malmesos, amb problemes amb l'aigua potable, amb una depuradora que no funciona, sense poder utilitzar la vitroceràmica de la cuina pels problemes continus amb el subministre de la llum o patint les obres de la Nacional II...? És vergonyós que això passi al nostre poble. Esperem veure ben aviat l'inici d'aquestes obres i que no quedi de nou amb paper mullat com tantes altres coses que s'aproven al Ple.

I volem acabar recordant una de les festes que any rera any va creixent. Aquest mes d'abril el nostre poble s'ha tornat a mudar per celebrar la Festa de la Malavella. Gràcies a la participació de tots els caldencs i caldenques que feu possible aquesta festa, sabem que són moltes hores de treball i dedicació! Enhorabona i moltes gràcies!