Caldes de Malavella

Esquerra aprova la candidatura per ser l'alternativa de govern a Caldes de Malavella

Un total de 22 persones formen part de la llista d’Esquerra a Caldes de Malavella, que es presenta amb vocació de ser l’alternativa de govern. La llista ha estat aprovada dissabte 13 d’abril per l’assemblea local i està encapçalada per Dídac López.
L’alcaldable ha destacat la transversalitat que representa la candidatura amb paritat de dones i homes, de diferents edats, amb representants molt joves però també sumant l'experièriencia dels que ja fa anys que lluiten. Amb representació de tots els veïnats i urbanitzacions, persones vingudes de mons laborals i associatius molt diversos. També ha  destacat el bon equip que representa la llista, formada per bones persones, que escolten als seus veïns, que busquen solucions als problemes i necessitats dels ciutadans, i que ho faran amb esforç, rigor i honestedat.

“Els nostres veïns ens votaran pel nostre programa i les nostres propostes, però sobretot, per la confiança que tindran en nosaltres com a persones, bones persones, competents i honestos”, destaca el cap de llista Dídac López.

La candidatura d’Esquerra Republicana està formada per les següents persones:

1 Dídac López i Viñas
2 Esther Domínguez i Tarré