Caldes de Malavella

Totes les opinions

Estic amoïnada

Estic amoïnada. La Plaça de la Selva, la nit del sopar de la Festa Major, serà dins o fora de la nova #lleimordassa que l’equip de govern s’ha tret de la màniga? Podrem sopar amb vi i cava o ho haurem de fer amb aigua? I el divendres a la Font de la Vaca, tot escoltant les havaneres, podrem veure cremat o serem fora de la llei? Qui, quan i com és decidirà on ens posaran els límits de la llibertat? L’equip de govern amb Sant Salvador al front, amb el barret d’alcalde, o qui? Estic amoïnada.

Inaugurades les Termes Romanes, una festa pels caldencs o pels amics de la Comarca?

El primer cap de setmana d'octubre,  Caldes va viure amb intensitat la Fira de l'Aigua, especialment perquè els caldencs i caldenques vam veure les Termes Romanes restaurades en una festa on no van faltar els manaies, amb una clara referència a l'època romana i l'espectacle de dansa organitzat per la caldenca Mireia Farré, a qui volem felicitar per la seva magnífica feina. Ara bé, no tot són flors i violes.

Els números de la campanya clars

Tal i com ja vam comentar el dia de la presentació dels companys que formen la llista d'ERC Caldes, volem fer de l’Ajuntament un lloc amb parets de vidre, volem fer de la transparència el nostre principal valor.   Es per això que, com a cap de finances de la campanya de les Municipals 2015, us vull explicar, el que hem gastat i com ho hem gastat, complint el #compromís de poble de ser transparents.

Jo sóc molt mal pensada!

Tinc un company a Esquerra que quan algun partit fa alguna cosa, diguem "no massa correcta", sempre diu que és normal, estem en campanya. La cap de llista d’ERC Caldes, la Isabel Lozano,  no hi està massa d’acord, ella diu que els partits, i més als pobles, on ens coneixem tots, ens hem de comportar èticament. Jo en el moment en que varem tenir aquella conversa no em vaig posicionar. Si bé és veritat que crec que ens hauríem de comportar èticament sempre, també és veritat que  en campanya passen coses que habitualment no solen succeïr.

Què ha passat amb el dilluns de la Festa Major?

Si ja heu rebut el programa de la Festa Major d'enguany, o bé us l'heu descarregat per internet, haureu pogut veure que el dilluns de la festa només hi ha programada una obra de teatre. Inevitablement m'han vingut els records de festes passades, d'aquells dilluns de Festa Major que hem viscut durant tants anys, quan la gent del poble podia estar amb la família i els amics, sense gaire gent de fora.

Els Joves Intrèpids de Caldes als Premis ARC

Ahir al vespre es van entregar els Premis ARC de la música en directe en una gala a l'Artèria Paral.lel, a Barcelona, dirigida per El Terrat i presentada per Roger de Gràcia. Caldes va ser-hi en una nombrosa representació per part de l’Ajuntament i dels Joves Intrèpids, ja que el nostre poble era nominat a la categoria: Millor programació de Festa Major. Finalment el premi en aquesta categoria se’l van endur les Festes del Tura d’Olot.

12 d'octubre; avui nosaltres no tenim res a celebrar.

Avui molts celebren allò que en diuen Hispanitat i no troben altra manera de fer-ho que traient tancs, lluint armes i exèrcit al carrer. Nosaltres som aquí per mostrar la nostra disconformitat amb la jornada d’avui, no ens hi sentim representats per molt que vulguin que en fem un dia festiu, per què no som espanyols, som Catalans. Però nosaltres avui podem celebrar o recordar moltes altres coses: El moment històric que vivim.

ESPORT I EDUCACIÓ. LA FUNCIÓ DE L'ACTIVITAT ESPORTIVA

Com cada any, acaba una nova temporada esportiva. Celebracions, cloendes, entrenaments especials, hora de balanços, presa de decisions, programacions, etc.. També com cada any, podem treure un balanç molt positiu de les diferents escoles i entitats esportives del poble. En general, podem dir que amb pocs recursos, els esportistes que tenim són d’alt nivell!! Quina mainada més trempada que hi ha a la nostre vila! De tot arreu arriben notícies sobre infants del poble que han assolit campionats, trofeus o premis ja sigui individualment o col·lectivament.