Caldes de Montbui

La candidatura de l'actual alcalde va ser aprovada per unanimitat per l'assamblea de militants

Jordi Solé, presentant-se davant dels mitjans com a candidat

L’alcalde de Caldes, Jordi Solé, ha estat presentat davant dels mitjans de comunicació com a candidat per Esquerra a les properes eleccions municipals. Així ho va determinar la secció local del partit al aprovar per unanimitat la candidatura de Solé a l’assamblea del passat dissabte.

Entre les seves paraules, l’Alcalde ha destacat que es veu amb il•lusió, capacitat, amb experiència i el recolzament necessari per tornar a guanyar les eleccions municipals del mes de maig i seguir governant Caldes.

Des de la secció local d’Esquerra es vol continuar el projecte iniciat fa quatre anys, el qual es considera que no pot quedar a mitges. Tal i com ha ressaltat Solé: “aquestes eleccions haurien de significar un punt i seguit per a Caldes; no un punt i a part”.

“Sabem que no serà fàcil. Som optimistes però no anem amb un excés de confiança. Preveiem una cursa renyida i per tant som conscients que caldrà treballar molt per creuar primers la línia d’arribada”, ha afegit l’Alcalde.

ERC Caldes considera que s’ha de fer valer l’obra de govern, l’experiència i l’estil de fer política que ha marcat els darrers quatre anys i les propostes de futur del grup.

De cara a les properes eleccions, l’Alcalde ha comentat que perdrà credibilitat qui prometi moltes coses: “En moments complicats com els actuals, el que cal és gestió eficaç en el present per poder anar fent realitat de mica en mica el model de poble que proposem”.

Acompanyat del cap de campanya, Isidre Pineda, la secció local ha presentat l’eslògan de precampanya “Seguim endavant”. D’altra banda, Solé ha recordat que ara fa quatre anys, quan va encapçalar per primera vegada una llista electoral, aportava novetat, frescor i canvi. Assegurant tenir les mateixes ganes que abans ha afegit: “Ara aporto un full de serveis. Una obra de govern que és fruit del treball col•lectiu, de la dedicació i del rigor. Una obra de govern que no s’havia vist en molt anys i que hauria de tenir continuïtat. Per això demanarem quatre anys més per seguir endavant amb el nostre projecte i per fer que Caldes segueixi endavant també els propers quatre anys”.

Caldes de Montbui, 24 de gener de 2011