Caldes de Montbui

Unes cent persones omplen el ‘Robert de Nola’ al sopar de presentació de la llista electoral

• L'alcalde de Caldes, Jordi Solé, amb l'eurodiputat d'ERC, Oriol Junqueras, al costat
  • L'Alcalde va tenir paraules d’agraïment per la tasca de tots els regidors de l’actual grup municipal d’ERC

El passat divendres 8 d’abril, la secció local d’Esquerra a Caldes va presentar la llista electoral al Restaurant ‘Robert de Nola’ de Caldes. Fins a cent persones van donar-hi suport assistint a l’acte presidit per l’Alcalde, Jordi Solé, i l’eurodiputat per ERC, Oriol Junqueras. Només en arribar, els assistents van poder fullejar en primícia una nova edició d’”El Gavarrot”, el butlletí de la secció local que aquest cop està dedicat a l’obra de govern de la legislatura que està a punt de concloure.

A l’hora dels parlaments, que van començar amb la intervenció del secretari d’organització de la secció local, Jaume Mauri, es va destacar la proximitat que ofereix Jordi Solé com a Alcalde de la vila. D’altra banda, Oriol Junqueras va destacar valors com els de l’honestedat en la política.

Solé va iniciar la seva intervenció amb paraules d’agraïment per la feina feta de tots els regidors de l’actual grup municipal d’ERC que, en paraules de l’Alcalde, “ha constituït el veritable motor d’aquest govern”. Tot seguit va explicar als presents el mètode que pretén seguir aplicant a la propera legislatura i que tants bons resultats ha donat per Caldes, l’anomenat per l’Alcalde com a mètode Guardiola: “Respecte al rival, encara que ells no et respectin; treball constant; i humilitat, siguin quins siguin els resultats”. Després del símil futbolístic, Solé va destacar la manera de fer tasca del grup municipal d’ERC: “Hem treballat des dels valors de l’esforç i la perseverança i això explica, en bona part, que haguem aconseguit fer una de les obres de govern més importants dels darrers anys. Hem de continuar doncs amb aquesta actitud. En política és gairebé tan important el “què” com el “com””.

L’alcalde de Caldes també va fer referència als pactes contra natura que es poden forjar després de les eleccions: “Guanyar no és sinònim de governar. Necessitem una victòria el més àmplia possible per fer més difícil la possibilitat de que hi hagi aliances estranyes que ens vulguin impedir que continuem governant i liderant el nostre poble”.

Després de les intervencions es va dur a terme la presentació de la llista electoral i la foto de grup.