Caldes de Montbui

ERC-Caldes fa una primera valoració dels resultats i agraeix el suport dels calderins

Els deu regidors de la secció local d’Esquerra a Caldes, amb el reelegit alcalde Jordi Solé al capdavant, han dut a terme una primera valoració pública de les eleccions del passat diumenge. Ho han fet al local del carrer Barcelona un dia després de celebrar els resultats històrics de la formació al municipi, que atorgaven una contundent majoria absoluta a la llista encapçalada per l’alcalde.

Solé ha destacat la normalitat democràtica amb la que es va desenvolupar la jornada, així com el fet de que la participació fos lleugerament superior a la de fa quatre anys, i ha agraït als calderins el suport expressat a les urnes. “Ara cal administrar bé aquesta victòria”, ha confessat l’Alcalde: “De governar amb majoria absoluta també se n’ha d’aprendre, però tenim molt clar que ho hem de fer des de la humilitat, la constància, la proximitat i el diàleg”. Malgrat els resultats negatius d’Esquerra a nivell nacional, Solé és conscient que a Caldes ha votat la formació republicana gent molt diversa: “Hem aconseguit ocupar l’espai central de la política calderina i governarem tenint en compte aquesta transversalitat”.

L’Alcalde ha recordat que mentre al 2007 Esquerra Republicana de Catalunya va guanyar les eleccions per tan sols 17 vots de diferència respecte la segona força, el 2011 aquesta diferència ha augmentant fins als 2357 vots, guanyant en totes les meses electorals. Solé considera els resultats com una revàlida de la feina feta: “la nostra feina, i la nostra manera de fer-la, ha generat confiança”, ha dit l’alcalde, per bé que “hi ha hagut circumstàncies extraordinàries que ens han permès aconseguir un resultat per sobre de les nostres expectatives”.