Caldes de Montbui

ERC Caldes de Montbui presenta la candidatura per les eleccions municipals del maig

El dilluns 4 de març, en assemblea extraordinària, els i les militants d’Esquerra Republicana de Caldes de Montbui van aprovar la composició de la llista que integrarà la seva candidatura a les pròximes eleccions municipals del 26 de maig de 2019.

Isidre Pineda, primer tinent d’alcalde de Caldes i candidat a l’alcaldia, ha presentat davant la militància a les persones que l’acompanyaran en el repte de revalidar la majoria de govern a l’Ajuntament i ha qualificat la candidatura com «jove i dinàmica, però amb l’experiència necessària per continuar el llegat d'en Jordi Solé»

En la seva presentació, el candidat Isidre Pineda ha agraït la feina feta als regidors i regidores amb qui ha compartit l’obra de govern d’aquesta darrera legislatura. «El repte en aquesta nova etapa serà mantenir el nivell d’exigència i continuar la millora constant de la nostra vila» ha afirmat Pineda.
Per la seva part, abans de finalitzar l’assemblea, l’alcalde Jordi Solé ha celebrat l’aprovació de la candidatura i ha encoratjat a que «cadascú  posi el seu gra de sorra per fer-ne una llista guanyadora i seguir millorant Caldes».

Llista paritària i “cremallera”
La llista electoral d’ERC a Caldes serà una llista cremallera, és a dir alternarà homes i dones del primer a l’últim lloc. El partit aposta per la igualtat. Per això promou la participació de les dones i vol que la seva veu i la seva força es facin més presents a la política local.

#ContinuemElCamí

Llista de la candidatura ERC Caldes a les eleccions municipals 2019:

1. Isidre Pineda 2. Laia Cuscó (independent) 3.  David Través 4. Núria Carné 5. Jaume Mauri 6. Ángeles Llive 7. Jordi Martín 8. Pilar Aznar 9. Pep Busquets (independent) 10. Carme Germà 11. Vicenç Personat 12.  Maria Castell 13. Jaume Formiga 14. Noemí Cortés 15. Xavi Madorell 16. Gemma Mosquera 17. Jordi Solé