Caldes de Montbui

Volem seguir fent de Caldes un poble per ser feliç

Aquest dissabte 6 d’abril, ERC Caldes de Montbui va presentar la candidatura a les eleccions municipals 2019 en un acte públic a la plaça de l’U d’Octubre.

Isidre Pineda, candidat a l’alcaldia, va parlar del projecte transformador i el model de poble que ERC Caldes vol seguir implementant, basat en el termalisme com a singularitat i ànima, i la sostenibilitat. “Aquesta combinació d’embelliment de la vila, conservar i ressaltar el patrimoni, accessibilitat, cultura a l’espai públic ha fet que a dia d’avui tinguem un sentiment de pertinença a Caldes de Montbui molt més gran. I això es tradueixi en cohesió social, i la cohesió social es tradueixi en orgull de poble”. El candidat va presentar tres actuacions destacades dels seu programa electoral: “la projecció d’una porxada al Parc de l’Estació per fer-hi activitats culturals, la creació del Casal de la Gent Gran a l’ampliació de les Cases dels Mestres i afrontar els problemes d’accés a l’habitatge del municipi amb la construcció dels pisos socials i per a joves al Molí d’en Ral”.
“Volem seguir governant per continuar el llegat d’en Jordi Solé. Volem seguir fent de Caldes aquest poble del que sentir-nos orgullosos i orgulloses! Volem seguir fent de Caldes un poble per ser feliç”
Jordi Solé, alcalde de Caldes de Montbui i candidat a les properes eleccions europees per ERC, va referir-se a la gran transformació del poble en els últims anys, en el context de forta crisi; va posar en valor que els calderins i calderines avui es sentin més orgullosos del seu poble,  i destacà que la tria a les properes eleccions municipals serà molt senzilla:
“tothom que cregui que aquests darrers anys el poble ha millorat, l’opció més coherent és la llista d’ERC encapçalada per l’Isidre Pineda i formada per persones amb experiència de govern i responsabilitat destacada en la transformació del municipi i per noves incorporacions representants de la tan diversa societat a Caldes”
La portaveu del grup municipal d’ERC i actual regidora de Comunicació i Informació Ciutadana, Esports i Desenvolupament Econòmic Núria Carné (n4 de la llista) va conversar amb diversos integrants de la llista com en Jaume Mauri (5), regidor de serveis, espais públics i sostenibilitat; l’Angeles Llive (6), calderina, catalana d’origen equatorià, Secretària local de la Dona i Secretaria comarcal de Nova Ciutadania; l’arquitecte Jordi Martín (7); i els independents Pep Busquets (9), bomber voluntari i coordinador de l’Escaldàrium i Laia Cuscó (2), directora d’una escola de Dansa i arts escèniques de Caldes. Tots ells van destacar la il·lusió i les ganes amb les que afronten l’oportunitat de formar part d’aquest equip liderat per l’Isidre Pineda i treballar per la millora contínua de la vila.