Calella

Motius pel sí: presentem la campanya a Calella

La secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya de Calella dona el tret de sortida de la campanya explícita pel sí, avui dimarts, 1 d’agost de 2017, amb la presència del senador d’ERC, Bernat Picornell.

Durant les properes setmanes es portaran a terme un seguit d’accions al carrer per sensibilitzar, parlar amb la ciutadania, demanar la participació en el referèndum del proper 1 d’octubre i explicar els arguments pel sí.

En aquest sentit, aquest vespre ens acompanyarà el senador Bernat Picornell i, conjuntament amb membres de l’executiva local i del grup municipal, es farà una enganxada simbòlica de cartells pel sí.

La següent acció serà una parada informativa a la plaça de l’Església, aquest proper divendres, 4 d’agost, de 19h a 21h del vespre.

La secció local d’ERC Calella amb aquesta campanya seguirà donant arguments amb els quals creiem que la ciutadania ha d’optar per votar sí el proper 1 d’octubre: construir un nou país on puguem gestionar més i plenament tots els recursos econòmics que generem, promoure i portar a terme les millores en el sistema de relacions laborals per a unes feines i condicions de treball més dignes, tenir la plena capacitat per invertir en les infraestructures que millorin la nostra mobilitat, construir un sistema que garanteixi les pensions, un sistema de salut universal de qualitat, i la igualtat real entre tota la ciutadania del nostre país.

El president local, Òscar Ojer, destaca que des d’ERC es fa “una crida a la ciutadania de Calella a votar el proper 1 d’octubre, perquè això no va de cap imposició, es tracta que tothom participi d’un exercici lliure, democràtic”.