Calella

Bernat Picornell fa una crida a la mobilització per a l'1 d'octubre des de Calella

Des de la nostra ciutat, el senador d'ERC Bernat Picornell es mostrava ahir convençut que el proper 1 d'octubre "votarem i ho farem amb les màximes garanties". Picornell, que va participar en una trobada amb militants i simpatitzants d'Esquerra Republicana de Catalunya de Calella, va explicar que arribats en el punt en què ens trobem, i sense cap mena de dubte del compromís que té assumit el nostre Parlament i Govern, ara només ens cal mobilitzar-nos, fer una crida a la participació cívica i pacífica perquè la ciutadania votem massivament el proper 1 d'octubre, de forma lliure i democràtica. Utilitzant l'expressió de fer-ho "com sempre", Picornell es va mostrar convençut que "davant les amenaces de l'estat espanyol que intenten escampar dubtes en la població, el repte és celebrar el referèndum, de forma vinculant i organitzativament impecable per demostrar la voluntat real dels catalans i catalanes de decidir el seu futur".

La trobada, celebrada a dos mesos justos per a l'1 d'octubre, i on hi van participar també els regidors d'Esquerra Republicana a la nostra població, va servir també per reafirmar-nos en la necessitats d'estar tots plegats conjurats per actuar de forma coordinada en les properes setmanes.

La propera activitat que realitzarem des de la secció local serà una parada informativa el proper divendres, 4 d'agost, de 19h a 21h, a la Plaça de l'Església.