Calella

La República guanya a Calella!

A les eleccions convocades a través de l'aplicació de l'article 155 de la constitució espanyola, de forma totalment imposada, sense respectar el mandat del poble de Catalunya, i de forma totalment il·legítima, les forces polítiques favorables a la República van tornar a guanyar ahir a la nostra ciutat.

La candidatura de JxC va ser la força més votada, amb el 29,63% de vots, seguida en segon lloc per la nostra candidatura, d'ERC, que va aconseguir 2.413 vots (24,40% dels vots), aconseguint d'aquesta manera el millor resultat de la història a Calella, en nombre de vots absoluts.

La candidatura d'ERC va comptar ahir amb el suport de més de 70 persones apoderades que al llarg de la jornada electoral van estar en els col·legis electorals vetllant pel bon funcionament de la jornada, així com també presents a l'escrutini final i recompte de vots en cada una de les 19 taules electorals de la nostra ciutat. Volem agrair sincerament la tasca a totes aquestes persones així com també als 2.413 calellencs i calellenques que ens van fer confiança directament.

Ara seguim endavant i, des de la base, empenyent per fer realitat la República Catalana, per a tothom i feta entre tots.

Moltes gràcies!