Calella

L'assemblea local escull Iolanda Matas i Riera com a cap de llista d'ERC Calella a les municipals del 2019

Un cop anunciada la renúncia de Cristina Gómez, actual portaveu del Grup Municipal d'ERC Calella, a encapçalar la candidatura per a les properes eleccions municipals, ERC Calella ha obert el període de presentació de candidatures que ha finalitzat aquest dilluns, dia 11 de juny, amb la celebració de l’assemblea extraordinària per a l’elecció del/la cap de llista per les eleccions municipals del 2019.

Iolanda Matas, militant de la secció local, ha presentat candidatura, avalada per l’executiva local, i ha estat escollida pel conjunt de la militància.

És nascuda a Calella, el 1976. Té llarga experiència laboral en l’àmbit de gestió i administració de finques. Ha estat col·laboradora a RCTV Calella durant una llarga etapa.

Iolanda Matas ha agraït el suport dels companys i companyes de la secció local que l’han avalat, i li han donat suport, i ha explicat els motius que l’han portat a presentar candidatura. “Després de la decisió de la Cristina, l’executiva em va proposar l’oportunitat de liderar el projecte de ciutat per la propera legislatura. L’amor per la meva ciutat, igual que la vocació de servei públic, em varen portar a acceptar la proposta. La intenció és aconseguir crear una llista diversa i transversal amb aire fresc, que representi tots els ciutadans i ciutadanes de la nostra ciutat”, afegeix Iolanda Matas.

Alhora, la recent escollida cap de llista s’ha compromès a encapçalar un equip transversal que, sota l'aixopluc dels valors republicans, assumeixi el repte de treballar de forma honesta i transparent per una ciutat on tots i totes tinguem les mateixes oportunitats, per una ciutat que necessita repensar-se i encarar un procés de transformació amb una visió a llarg termini que vagi més enllà dels resultats immediats.

En aquest sentit, Iolanda Matas prendrà el relleu a la tasca que el grup municipal d'ERC Calella ha desenvolupat durant aquests darrers quatre anys portant a terme una oposició responsable i constructiva amb la ciutat.

L'assemblea local ha expressat també el seu reconeixement a l'actual cap de llista i portaveu, Cristina Gómez, per tot el treball i la dedicació que ha mostrat exercint de portaveu d'ERC Calella al consistori.