Calella

ERC Calella apostem per la cohesió social i la promoció econòmica com a objectius principals

El passat dimarts, 30 d’octubre, vam celebrar la presentació oficial de la nostra alcaldable per ERC Calella, Iolanda Matas. A més a més, la presentació va comptar amb la presència del Vicepresident de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès.

Durant l’acte, el grup republicà vam deixar palès que apostem per un municipi que fomenti la cohesió social, el civisme, la sostenibilitat i la identitat. De la mateixa manera, vàrem explicar que la transparència és una de les nostres principals prioritats.

Tal com vàrem exposar, els principals punts del nostre programa estaran pensats amb i per la ciutadania, fent política per transformar i guiats per la vocació de servei públic.
Des d’ERC Calella volem fomentar el teixit productiu, potenciant diversos sectors econòmics de la ciutat, donant suport real tant al teixit esportiu com al cultural que, entenem, són la base de la ciutat.

Pere Aragonès, en aquesta mateixa línia, va senyalar que “ERC Calella pot aportar una forma de governar diferent, deixant marge a la societat civil i on les persones treballin de forma conjunta amb l’Ajuntament”. “Tal com exposen els valors republicans, fer política és treballar per al poble” va afirmar Aragonès.