Calella

Diem prou a la violència que pateixen les dones

Des d’ERCCalella hem organitzat un esdeveniment en format cafè-tertúlia obert a tothom per abordar les diferents formes de violències masclistes i denunciar la violència que pateixen les dones.

Aquest diumenge, 25 de novembre, tindrà lloc el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones i, des del grup municipal ERCCalella, ens volem implicar en la commemoració d’aquesta data per denunciar la violència que pateixen les dones i seguir caminant cap a una República Feminista.

És per això que enguany hem organitzat un acte que es portarà a terme a les 17.00 hores del dissabte 24 de novembre al Cafè Sala Mozart de Calella. Juntament amb la participació d’una activista experta en gènere, una psicòloga clínica, una treballadora social i una directora d’Institut durem a terme un cafè-tertúlia per abordar les diferents formes de violències masclistes. El debat tindrà un format obert i hi pot assistir tothom que ho desitgi, ens hi acompanyeu?