Calella

ERC Calella mostra la seva inquietud amb l’elevada partida que l’Equip de Govern ha destinat per embellir la façana de l’Escola Pia i demana una intervenció global per la millora del paisatge urbà

ERC Calella reivindica que la partida que l’Equip de Govern ha destinat a millorar la façana de l’Escola Pia és molt elevada i que es podrien haver buscat altres solucions més consensuades, i col·laboratives amb el mateix centre, alhora que reivindica una intervenció de ciutat per millorar el paisatge urbà.

En aquest sentit, des d’ERC Calella, volem traslladar la nostra inquietud amb el fet que l’Equip de Govern hagi decidit destinar una partida de més de 18.000 euros en el projecte d’embellir la façana de l’Escola Pia.

Considerem que és necessària una millora estètica d’aquest espai, ja que certament es troba molt degradat, però no creiem oportú que la millor gestió sigui destinar aquesta xifra tan elevada quan el municipi també té altres prioritats.

Des d’ERC Calella valorem que la ciutat necessita una urgent millora del paisatge urbà. Només cal que observem les nombroses façanes i edificis que es troben en un deplorable estat de conservació a tota la ciutat, no només en l’Eix Sant Jaume.

Pensem que calen noves polítiques urbanístiques per prevenir el deteriorament i millorar l’estat dels edificis i façanes de la nostra ciutat partint sempre d’una visió global del territori.

Per aquest motiu, demanem responsabilitat i exigim una correcta administració i  gestió dels pressupostos municipals creats per millorar el benestar de tots els ciutadans i ciutadanes de Calella.