Calella

ERC Calella mostra la seva disconformitat amb la no renovació de l'actual director i cap tècnic de Ràdio Calella Televisió

ERC Calella  no està conforme amb la decisió unilateral presa per part del Govern Municipal, de no renovar en el seu càrrec l’actual director i Cap tècnic Antoni Sintas.

En aquest sentit, des d’ERC Calella, volem traslladar la manca de formalitat i seriositat exercida per l’actual Govern Municipal, al no haver informat d’aquesta decisió en l’últim consell d’administració, celebrat fa 12 dies, ja que era sabut pel govern la proximitat de la finalització del contracte. De la mateixa manera, no ho va notificar a l’afectat ni a la resta de grups municipals que formen part del consell fins el mateix dia 14, data límit per a la comunicació de la finalització del contracte.

No compartim, doncs, la decisió presa. Tampoc en compartim les formes per manca de transparència ni el moment en què s’ha pres; quan tot just falten 5 mesos per les properes eleccions municipals.

Des d’ERC, volem posar en valor i reivindicar que Ràdio Calella Televisió, és, ha estat  i esperem que continuï sent en el futur, un exemple de pluralitat i participació ciutadana a la nostra ciutat.  En aquest sentit, volem posar en valor les qualitats professionals de l’actual director i lamentem la manca de visió estratègica de l’equip de govern en no ser capaç de trobar altres opcions per la seva continuïtat a l’empresa municipal.

Decisions com aquesta posen en risc, segons la nostra opinió, aquest model de pluralitat necessària i indispensable en els mitjans de comunicació públics.

Per aquest motiu, demanem explicacions a la presidenta de la Junta General de Ràdio Calella TV, i convidem als altres grups Municipals i representants de l’Ajuntament per a demanar un consell d’administració extraordinari de l’empresa municipal.