Calella

ERC Calella demana al govern municipal consens i celeritat a l’hora de nomenar els nous responsables de direcció general i tècnica de RCTV

Des d’ERC Calella es demana el màxim consens mentre ens trobem en el període en què s’està treballant per buscar les noves persones responsables, segons es va informar en el darrer Consell d’Administració del 2 de gener

Tal com hem expressat des d'un inici, des del grup municipal d'ERC Calella considerem que les decisions preses en relació a la direcció de Ràdio TV Calella, no s'han pres seguint els criteris de transparència que exigeix l'empresa municipal. Això ens va portar a demanar una reunió del Consell d'Administració extraordinari de l'empresa municipal en el qual el regidor responsable es va comprometre a proposar una direcció provisional en un període màxim de 15 dies.

En aquest sentit, volem refermar-nos en la necessitat que totes les decisions que afectin al mitjà local siguin preses amb el màxim consens i de forma clara i transparent.

Ens comprometem, doncs, a vetllar pels compromisos adquirits en el darrer consell d'administració i demanem a l'Alcaldessa i presidenta de la Junta de l'ens que compleixi els terminis fixats per tal de resoldre el buit de direcció i lideratge de Ràdio Calella TV, al mateix temps que continuem a l’espera de les explicacions que vàrem demanar per part seva, i que encara no s’han produït.

Urgeix una solució ràpida i professional, ja que en la part tècnica – especialment- ha quedat un buit important amb la marxa de Sintas, qui havia aconseguit renovar l’àmbit tecnològic i també les instal·lacions, sempre atorgant rellevància i protagonisme als col·laboradors i a la gent jove, fent d’aquest un mitjà de tots i per a tothom.

Finalment, expressem el nostre desig de què Ràdio Calella TV continuï sent un altaveu plural i per tothom, sigui quina sigui la persona que n’agafi el relleu. Per consegüent, demanem que el nomenament del nou director tingui el màxim consens possible de la Junta i el Consell, i que es compleixin els terminis i les condicions a què es van comprometre, sense posar en risc el model de pluralitat necessària i fonamental en els mitjans de comunicació públics.