Calella

Iolanda Matas renuncia a encapçalar la candidatura ERC Calella a les eleccions municipals

La fins ara candidata ha fet l’anunci aquest dimarts al vespre en una assemblea informativa a la militància calellenca. Els motius de la renúncia són per qüestions laborals i personals.

Després d’exposar aquests motius i dir que continuarà implicada en el projecte d’Esquerra  Republicana també ha indicat que pensava que la persona adequada per posar-se al capdavant de la candidatura és en Xavier Ponsdomènech, persona en la qual ella havia confiat per formar part de la candidatura i que ha treballat al seu costat els darrers mesos. Aquesta proposta ha estat ratificada per executiva local que s’ha reunit un cop acabada l’assemblea.

El president de la secció local, Òscar Ojer, ha destacat la gran implicació i capacitat de treball de la Iolanda. També ha remarcat la valentia que la fins ara candidata ha demostrat fent front  a la candidatura republicana a la nostra ciutat.

Per a l’elecció de la nova persona que encapçalarà la llista  s’ha convocat una assemblea, tal i com marquen els estatuts del partit, pel proper dimecres 20 de febrer.