Calella

Trobada d’ERC amb el president de l’Associació de pagesos i propietaris agraris

Aquest passat divendres, 22 de març, ens vàrem reunir amb el president de l’Associació de pagesos i propietaris agraris, Josep Busquets i Gay, per conèixer la realitat, recollir problemàtiques i buscar mesures i pràctiques que permetin assegurar el futur de l’entorn i de l’activitat agrària.

Durant la trobada, vàrem fer una ruta amb cotxe i també a peu per totes les rieres i torrents de la nostra ciutat i el mateix Busquets ens va informar sobre el manteniment i neteja de les rieres i torrents que porta a terme l’Ajuntament durant l’any. De la mateixa manera, també vàrem conversar sobre la feina feta per l’associació, eina imprescindible que vetlla per la prosperitat i promoció del sector.

Les preocupacions recollides es resumeixen en tres grans eixos; la densitat de Porc Senglar per km2 (de les més altes de Catalunya), els robatoris a la zona i les delimitacions entre zones agràries i forestals.