Calella

ERC Calella visita la zona dels Apartaments Codina per conèixer les mancances d’aquest espai

El dissabte 23 de març ens vàrem desplaçar a la zona dels Apartaments Codina per tal de conèixer de primera mà quin és l’estat i quines són les mancances d’aquest espai.

Per fer-ho, ens varen acompanyar el president i altres membres de l’Associació de Veïns de Codina, amb qui vàrem caminar per diferents indrets per conèixer les problemàtiques existents entre les quals es pot destacar la manca de neteja en algunes zones boscoses, amb el perill que això comporta, i diverses necessitats d’adequació de la llera de la riera. Així com, una altra qüestió que preocupa, és la manca de seguretat als voltants de la zona de jocs infantils, de senyalització, d’acabats i de manteniment.

Durant la jornada els veïns i veïnes ens varen traslladar algunes propostes de millora dels vials d’arribada als Apartaments, així com de condicionament dels espais comuns que podrien aportar un valor afegit a la imatge d’una de les entrades de la ciutat.

Per seguir recollint propostes, idees i necessitats mitjançant un contacte directe amb tots els veïns i veïnes, aquest pròxim dissabte, 13 d’abril, celebrarem una nova trobada participativa. En aquesta ocasió, a la Masia Can Pocalló a partir de les 12.00 hores.