Calella

Membres de la candidatura d’ERC Calella es reuneixen amb Càritas per intercanviar visions sobre les necessitats de la població

Dintre del cicle de trobades de proximitat i de contactes amb entitats i ciutadans/es, membres de la candidatura d’ERC Calella ens hem reunit amb representants de Càritas Calella

Càritas és una de les diverses entitats de la ciutat que treballa i ha treballat colze a colze amb les administracions per atendre a la població en situació de vulnerabilitat social i per engegar projectes de suport adreçats a col·lectius en situació de risc d’exclusió.

Durant la trobada vam poder intercanviar visions sobre les necessitats de la població, els recursos existents i la necessitat d’ampliar les polítiques socials en el seu sentit més ampli per respondre a les noves formes de pobresa que observem també a la nostra ciutat.

La tasca que desenvolupen entitats com Càritas no sempre és prou visible i coneguda. Volem agrair, doncs, a tots els voluntaris i voluntàries de l’entitat la seva perseverança a l'hora de treballar per la justícia social, la seva capacitat d’adaptació a les noves necessitats emergents i, alhora, els volem agrair l’espai de trobada i d’intercanvi compartit amb nosaltres.